jorgis Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har en teller på den nymekkete (uferdige) siden min, og den baserer seg på JavaScript. Når jeg prøver å få den validert hos W3C, feiler den selvfølgelig. Vil gjerne ha siden validert, men jeg kommer ikke på noen måte å ha koden i head, samtidig som den skal vises et bestemt sted på siden. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 har du kommentert bort selve scriptet? Altså alt mellom <script> og </script> Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Nei. Vil det hjelpe? EDIT: Det er ikke noe mellom <script> og </script>. Koden ser slik ut: <script src="http://pub1.bravenet.com/counter/code.php?id=370810&usernum=26892318&cpv=2"></script> Endret 30. november 2003 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) ja tror det mod: lag deg heller et, det er stygt og kjip md san teller som du bruker nå. Hvis du ikke klarer så er det mange ferdig lagede. eks: www.hotscrtips.com Endret 30. november 2003 av 0b4b Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Så gi oss en link da Endret 30. november 2003 av enden Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Det er ikke den siden som er i profilen... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 http://www.home.no/jorgis/2/ Er skikkelig dårlig på PhotoSjåp, så designet er ikke helt konge... Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Var det sånn du fikk beskjed om å bruke scriptet? Merkelig at det skal bruke et script når du egentlig ikke referer til et script, men en side ellers synes jeg det er rart at validatoren reagerer på verdien til en atributt Endret 30. november 2003 av enden Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Var det sånn du fikk beskjed om å bruke scriptet? Merkelig at det skal bruke et script når du egentlig ikke referer til et script, men en sideellers synes jeg det er rart at validatoren reagerer på verdien til en atributt Jepp. Akkurat sånn skulle det brukes. Skjønner det ikke helt jeg heller, men om noen har en god ide til hvordan jeg kan fikse det, hadde det vært greit. Kan skaffe en annen teller, men vil nødig gjøre det, da jeg har endel stats som jeg ikke vil miste. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bytt ut & med "& amp ;" (uten mellomrom) i urlen, og sett til MIME Type i taggen. (<script type="">). Nå har jeg ikke drevet noe med javascript, så jeg vet dessverre ikke hva det skal stå når det er javascript, men tipper enden kan hjelpe deg der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du kan alltids prøve å bruke den referansen i en iframe eller en div. Litt vanskelig for meg å hjelpe deg da jeg bare får pepper pga referrer ID på den linken Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Fikk det fikset nå. Tok en titt på de forklaringene validatoren kunne gi meg, og endret alle & til & og la til type="text/php". EDIT: Med "text/php" virket den ikke, selv om det er php den linker til. Med "text/javascript" funker det. Endret 30. november 2003 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Syntes det var rart at det ikke var noe text/*** der ja Bra det løste seg Sånn om resten av siden: Synes du fikk veldig mye luft øverst på siden... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Skal sette inn noe "kult" der, men vet ikke helt hva... Kansje jeg skal lage en større logo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå