Gå til innhold

HTML-validering

Anbefalte innlegg

Har en teller på den nymekkete (uferdige) siden min, og den baserer seg på JavaScript. Når jeg prøver å få den validert hos W3C, feiler den selvfølgelig. Vil gjerne ha siden validert, men jeg kommer ikke på noen måte å ha koden i head, samtidig som den skal vises et bestemt sted på siden. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det sånn du fikk beskjed om å bruke scriptet? Merkelig at det skal bruke et script når du egentlig ikke referer til et script, men en side

ellers synes jeg det er rart at validatoren reagerer på verdien til en atributt

Endret av enden
Lenke til kommentar
Var det sånn du fikk beskjed om å bruke scriptet? Merkelig at det skal bruke et script når du egentlig ikke referer til et script, men en side

ellers synes jeg det er rart at validatoren reagerer på verdien til en atributt

Jepp. Akkurat sånn skulle det brukes. Skjønner det ikke helt jeg heller, men om noen har en god ide til hvordan jeg kan fikse det, hadde det vært greit.

Kan skaffe en annen teller, men vil nødig gjøre det, da jeg har endel stats som jeg ikke vil miste.

Lenke til kommentar

Fikk det fikset nå. Tok en titt på de forklaringene validatoren kunne gi meg, og endret alle & til & og la til type="text/php".

EDIT: Med "text/php" virket den ikke, selv om det er php den linker til. Med "text/javascript" funker det. :dontgetit:

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...