BadCat Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 All GFX, no substance. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Skulle ønske de jobbet med Crysis og ga oss et spill som samsvarer Crysis 1. Ekte sandkasse spill. Crysis 2 og 3 var for meg ikke et skikkelig Wow spill, men siden de hang sammen, så måtte de kjøpes og spilles. Men ble aldri spilt noe mer pga råtten MP del. Storyen var helt ok. Lenke til kommentar
Batman2 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 En gang i tiden dro crytek grafikken opp flere hakk. Ps4 ville sikkert hattt ps2 grafikk i dag. Om ikke crytek viste at man kan lage fin grafikk. Deres motor vil også brukes i to store spill. Det ene er et romskip spillet. Som jeg personlig ikke bryr meg om. Men som nå er verdens raskest voksende religion. Og Kingdom come. Mange ansatte har allerede blitt plukket opp av Cloud Imperium Games og starengine er allerede mer utviklet og optimalisert enn det orginale cryengine var. That being said så tror jeg unreal engine ville vært mye bedre for SC enn Cryengine. De har fortsatt ikke fikset alle network probleme/feilene i starengine/cryengine som fører til uendelig mye crashes og ekstremt mye lagg. Tenkte jeg bare skulle si ifra. Unreal Engine har bare 32-bit koordinatsystem og takler ikke baner over 36 kvadrat kilometer før man får artifacts i form av riving hakking når noe beveger seg, å fikse det ville krevd å mer eller mindre lage store deler av motoren fullstendig på nytt. Unreal Engine har planer om å få det kanskje fikset innen utgangen av 2017 dersom de setter av så og si hele mannskapet sitt for å kun jobbe med det hele året. Samtidig er render-kjernen til Cryengine en del mer effektiv for øyeblikket. Jeg synes selv UE4 er generelt den beste motoren på markedet for øyeblikket. Men det er ingen tvil om at Star Citizen måtte kjøre på Cryengine da det er den eneste tilgjenglig på spillmarkedet som har 64-bit koordinatsystem og støtter baner opptil flere milliarder kvadrat kilometer. Disse 3D-motorene baserer seg på floats. Dette er flyttall komprimert ned til 32 bits. Generelt sett så har de høyere presisjon nær null, og så dårligere og dårligere presisjon utover tallrekkene. Man kan ha enorme baner med 32-bits, men langt vekk fra origo vil man se at ting blir rotete som du sier. Det er fullt mulig å bygge et eget 64-bits koordinatsystem inn i en motor som baserer seg på floats. Man deler da verdenen inn i soner som hver har sitt lokale origo. Hver sone kan plasseres ved hjelp av et 64-bits koordinat, innenfor hver sone brukes 32 bits. Ser man planeter langt unna i en annen sone, kan man bruke "impostors", hvor et komplisert objekt som er langt unna gjøres om til en sprite eller et enkelt 3D objekt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Star Citizen slutter visst å bruke Cryengine til fordel for Amazon Lumberyard, så dette kan gå hardt ut over Crytek. https://80.lv/articles/star-citizen-leaves-cryengine-for-amazon-lumberyard/ De sluttet med det sent 2015. Lumberyard er bare en "gaffel" så integreringen av star engine gikk på 1-2 dager. Er faktisk allerede i bruk. Men er ikke slik at dem kastet alt ut å startet på nytt med lumberyard 1-2 dager med integrering og sikkert månedsvis med problemer, bugs, tapt produktivitet og hodebry. Dette er attpåtil gitt at teamet er flinke. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Ryse er fortsatt et av de spillene som ser finest ut. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Star Citizen slutter visst å bruke Cryengine til fordel for Amazon Lumberyard, så dette kan gå hardt ut over Crytek. https://80.lv/articles/star-citizen-leaves-cryengine-for-amazon-lumberyard/ Amazon Lumberyard ER Cryengine, bare med små modifiseringer for at den skal funke bedre med Amazon sitt server system. Det er en grunn til at det ikke tokk så lang tid å implementere den I know ^^ "stor" backer av spillet så følger med på det temmelig tett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå