javellneivell Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 HeiJeg har ett overdimensjonert skjermkort for mitt bruk overtok det etter sønnen min da det ikke var bra nok for han Jeg bruker det i en pc som skal spille av musikk via steroannlegg samt se fil osv, fra nettflix mm.Jeg husker ikke navnet men driveren er: 376.33-desktop-win8-win7-64bit-international-whql.exe vet ikke om det hjelper men det er et nivada kort med tre vifter og bråker litt mye i forhold til bruket sitt.Finnes der noe software for å redusere hastighet / støy fra vifter og viser det temperatur om det blir for varmt osvNB: windows 8.1 mvh Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 EVGA PrecisionX 16The future is now with EVGA PrecisionX 16. This software allows you to fine tune your graphics card, including GPU Clock Offsets, Memory Clock Offsets, Fan Speed, voltage and much more. This latest version of EVGA PrecisionX adds new features, overclocking support, functionality, and full support for Microsoft DirectX 12 API. True enthusiasts know to go with the number one choice for GeForce overclocking; EVGA Precision X 16. Ellers har du msi afterburner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå