akelbo Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Introduserer gateløp og tilpasning av biler.Mafia IIIs nyeste innholdspakke er for de bilglade Lenke til kommentar
Grimbrush Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Fint med nytt innhold, men tror det er for sent. Modifisering av biler en noe som burde vært implementert fra lansering av spillet mener nå jeg. Spillet var for min del en stor skuffelse, synd da det var et etterlengtet spill.... Alt for repetetivt, og føltes nestenå som at hele spillet er laget på 3 forskjellig mission, hvor de lun bytter ut personen man skal drepe, true eller snakke med. Spilte gjennom spillet og solgte det med en gang jeg var ferdig 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Dette har jeg lagt på hylla for godt. I ren trass spilte jeg det i mange tider i håp om at det skulle bli bra, men dengang ei. Tar heller en runde til gjennom Mafia 2. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Får ikke testet før på nyåret, men hvordan blir dette for oss som har spilt gjennom hele storyen? Får vi tilgang til alle løp med en gang da? Synes Mafia 3 var ett bra spill. Solid historie og morsomt gameplay. Ca midt i spillet ble det utrolig repetetivt, men tok seg opp igjen mot slutten. Endret 22. desember 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Dette spillet burde få pris for dårligste PC port gjennom tidene. Jeg skulle lissom ut i garasjen og kjøre bilen min for første gang..men spillet var så bugga at jeg sakte men sikkert så bilen synke gjennom gulvet..til den eksploderte. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Får ikke testet før på nyåret, men hvordan blir dette for oss som har spilt gjennom hele storyen? Får vi tilgang til alle løp med en gang da? Synes Mafia 3 var ett bra spill. Solid historie og morsomt gameplay. Ca midt i spillet ble det utrolig repetetivt, men tok seg opp igjen mot slutten. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *fester en bilbombe på alle 3 biler i spillet* Jeg bare satt der, tom og "ja også?" på slutten, jeg har flere slutter, jeg ble snyltet. Endret 22. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Får ikke testet før på nyåret, men hvordan blir dette for oss som har spilt gjennom hele storyen? Får vi tilgang til alle løp med en gang da? Synes Mafia 3 var ett bra spill. Solid historie og morsomt gameplay. Ca midt i spillet ble det utrolig repetetivt, men tok seg opp igjen mot slutten. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *fester en bilbombe på alle 3 biler i spillet* Jeg bare satt der, tom og "ja også?" på slutten, jeg har flere slutter, jeg ble snyltet. Huh? Ja spillet har flere slutter etter valg gjort i storyen, og på slutten. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Nei, alt blir utgjort ut i fra dine siste 20 minutter Jeg har ikke møtt en/ei femdom som gir deg mer antiklimaks. Endret 22. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Nei, alt blir utgjort ut i fra dine siste 20 minutter Jeg har ikke møtt en/ei femdom som gir deg mer antiklimaks. Da har du ikke fulgt med i timen. Valg tidligere i spillet bestemmer og. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg angrer på pre-buy. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Nei, alt blir utgjort ut i fra dine siste 20 minutter Jeg har ikke møtt en/ei femdom som gir deg mer antiklimaks.Da har du ikke fulgt med i timen. Valg tidligere i spillet bestemmer og. Hva slags valg og hvor tidlig? Og hva annet kan skje enn at Lincoln drar sin vei, bilen hans sprenger etter å ha kvitta seg med de andre eller at de "rule together"? Jeg bryr meg ikke om du spoiler noe, vil bare vite. Endret 23. desember 2016 av meg0709 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Jeg bryr meg ikke om du spoiler noe, vil bare vite.Dårlig av deg å spoile en av sluttene, Ifølge google er det 5 forsjellige slutter på spillet. Iløpet av hele spillet har du jo 3 kompangjonger. Det er forskjellige slutter etter hvor blide dem er på deg, for dem kan bli skikkelig sur om du ikke gir dem distrikter. Se alle sluttene på youtube om du vil. selv endte jeg opp med å drepe Burke da han begynte å sabotere for meg. Det gav meg en litt anneledes slutt uten han i bildet Endret 23. desember 2016 av Complexity Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Men det er da ingenting nytt du har å komme med og slutten endrer seg ikke så drastisk uansett hva eller hvordan du gjør det sånn sett. Det ender stort sett på samme viset, bare at du bytter ut personen(e). Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Dette hjelper fint lite. Makan til kjedelig spill skal du lete lenge etter. Styrer fint unna denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå