AndersT2 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Noen som kjenner til en kjapp og enkelt skanner som funker bra til dokumenter? Helst med bare trykk og kopier funksjon. Og helst ikke i en multifunksjonsskriver. EDIT: Glemte å si at den bør har mulighet til å programmeres for at de skannede dokumentene havner direkte på en dedikert plass. Endret 22. desember 2016 av AndersT2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) EDIT: Glemte å si at den bør har mulighet til å programmeres for at de skannede dokumentene havner direkte på en dedikert plass. Selv forstår jeg ikke hva du mener der. Jeg har kun vært borti CANON CanoScan LiDE 120 2400x4800dp48bit, 4 direkteknapper, Auto Scan, 300dpi A4 på 16 sek Eneste negative med den er den kan kun skanne en side av gangen så er det dobbelsidig må du skanne 2 ganger. Og er noe treg på photo papir hvis du går for høyest kvalitet. Men dokumenter med tekst burde du fint kunne velge hurtigskanning. Mangler også strømforsyning hvis du har usb hub kan det bli litt lite strøm. Programutvalget er skuffende men dette er nok den billigste du finner. Så du kan nok glemme skanning til word\PDF etc må bruke paint eller et bildeformat i så fall. Endret 22. desember 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Har den du linker til selv, og det en er nok for treg for dette. Det jeg mente med det du siterte. Når man trykker på knappen, for å skanne til PDF, så trenger jeg at den kan settes opp automatisk til å havne en gitt plassering på PCen, og ikke at man må gjøre noe mer som å lete frem plasseringen selv. Driver å leter litt selv, og den mest praktiske jeg har funnet til nå er: http://www.epson.no/products/scanners/business-scanners/epson-gt-1500#manuals Men den begynner å bli noen år gammel (2008). All vår jobbing går via ekstern desktop, og vi hadde problemer med at en "eldre" laserskriver ikke funket mot dette. Det beste hadde vært om jeg fikk også skanneren inn mot desktopen, selv om jeg tviler på at det går når laserskriveren også er koblet mot den samtidig. (Men hvis det ikke går i bakhodet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå