enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) link Det er ikke puttet noen form for stil på det nei, det tar jeg senere Endret 2. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bra arbeid enden, har ikke noe negativt å si om dette! Noe som kanskje kan være med, er preloading av bilder, siden bildene som kommer på onmouseover, ikke blir lastet før du, akkurat, har musa over bildene. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Har tenkt til å fortelle mer om preload når det andre er ferdig Fin formulering, den siste. Rapper den Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) [TYSK]sehr gut enden [/TYSK] Endret 30. november 2003 av Smidt Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Har lagt til litt mer jeg. Tok kort for meg disjointed rollovers og la til litt om preloading. Skal skrive utfyllende om preloading imorgen. Nuh er det kinotid Endret 30. november 2003 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå