andyxxxz Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Sjekk gjerne ut diktene mine og resten av bloggen.. http://poesi-pa-bla-resept.webnode.com/dikt/ setter pris på tilbakemeldinger her på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Har lest et par av diktene, og de er temmelig gode:) Jeg liker at du forholder deg til samme tema gjennom hele dikt. At det er en sammenheng mellom alle verselinjene, gir et inntrykk av at du har jobbet med spesifikke erfaringer. Jeg skal lese flere! Det er også veldig fint at du har en viss estetikk på siden; det er behagelig å lese kursiv tekst på svart bakgrunn, det ser adskillig bedre enn å bare poste dikt rett i en diskusjonstråd her inne.Interessant overskrift på tråden forresten! Poesiterapi er en veletablert terapiform i USA. Man kan sågar ta utdannelse innen poetry therapy, og noe forskning viser til god effekt i både gruppeterapi og individualterapi. Lenke til kommentar
andyxxxz Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Har lest et par av diktene, og de er temmelig gode:) Jeg liker at du forholder deg til samme tema gjennom hele dikt. At det er en sammenheng mellom alle verselinjene, gir et inntrykk av at du har jobbet med spesifikke erfaringer. Jeg skal lese flere! Det er også veldig fint at du har en viss estetikk på siden; det er behagelig å lese kursiv tekst på svart bakgrunn, det ser adskillig bedre enn å bare poste dikt rett i en diskusjonstråd her inne. Interessant overskrift på tråden forresten! Poesiterapi er en veletablert terapiform i USA. Man kan sågar ta utdannelse innen poetry therapy, og noe forskning viser til god effekt i både gruppeterapi og individualterapi. takker Lenke til kommentar
andyxxxz Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Pille som brille Har hjernen begynt å lekke er kanskje påtide å få satt på hånd brekke jeg fikk gjort det hos selv-hjelpernes Dr.Skreppe personvern loven tvinger meg til å kalle henne Dr.Asbjørn.Brekke Forklarte henne alt, lot meg nesten knekke Da kom legens ordre på en lang rekke Nå må du huske å ta så mange urinprøver du kan rekke Om du fixer det sjøl, heter det faktisk å sprekke også på denne pipa MÅ du slutte å trekke eneste trøsten var jeg slapp kølapper å trekke hun sa heller ingenting om å måtte trimme vekk mage spekket Huseieren der jeg bor, hører nå alle mine spor av henne jeg kunne få et teppe, bruk det når du øver på å steppe prøvde bare på å shuffle tung har den blitt min underleppe sier til meg selv, må slutte å deppe og at de lure er de mest frekke husk at det er umulig å være først i en endeløs rekke pga legens ordre er selvinnsikten igjen vekke Hvem av oss blir nå den frekke? Jeg er ikke lenger den mest freske!! Ikke så rart selvtilliten har begynt å svekke sammtidig som armer og bein har begynt å fekte ingen dager blir perfekte I vente tiden på min pille gikk klæsvaska mi ofte til spille masse løse tråder, måtte bare prøve å flette nøyansen på klærne finnes ikke engang på farge palette Husker ikke hva favoritt låta engang hette må alltid inn på google å lete klarer ikke engang å skrive en liten spalte tar hele tiden feil av sukkeret og salte stabiliteten har begynt å halte Nå har hjelpeapparatet endelig fått fine prøver, går bra dette så lenge man øver øver og øver har hele tiden sagt jeg prøver får jeg egentlig den hjelpen jeg behøver når det er både førerhund og blindestokk legen frarøver for nå står viktige gjøremål bare og støver og alle rundt meg sier jeg bare tuller og tøver Politiet behandler meg atter som røver vil ha meg i fengsel sammen med gærne løver Angsten er igjen ute og prøve kjører Hos meg kommer alle nå til lukkede dører snakker jeg igjen for døve ører? Fremtiden min avgjøres av pille produsentens kløver iallefall på bussen hjem til mor roper de gamle i kor unge mann :du bråker ganske ille, prøv å vær stille igjen blir jeg han lille som må øve på å stå stille Mor er en av de mest raske iallefall til å snakke og hakke selvfølgelig også til å bake kake men alltid er det en hake fordi rundt hele huset trengs det å rake Hun får ofte øra mine til å svette da er det fort gjort at jeg blir den mest tette overeagerer alltid med å kjefte Hennes tips til meg, ja nå kan du gjette Gutten min, blir du svett av å sitte stille kan du vel bare tørke deg med ei fille søstra de sier det er kampanjepriser på nille tydligvis ikke så farlig at viktige tanker går til spille ikke alle liker tulle snakket fra min leppe tørr ikke spørre min Dr. Skreppe hvor lenge er normalt å hamre løs på spettet for da sitter jeg endelig godt til rette og trives med å svette ---------------------------------------------------- Tvilende til hvilen Når du er i tvil, tar du deg somregel en rivotril Da gambler du med livet i et farlig spill Hva er det du egentlig vil tenk om du blir helt spinnvill Hva om du våkner med blod på hendene som ikke er ditt. Ikke kan du engang huske å ha borra kompisen i kneet med drill. I frykten for at noen skulle sladre så ble det ordnet en kjempe stor grill Handlinger du aldri tidligere villet gjort er blitt til noe som ligner på klønente kamp sport. Du sa til deg selv at dette skulle du klare, kun tre år til du er ute av baret Er ikke lenger i tvil, ut med Rivotril ta deg heller en lengre hvil Lenke til kommentar
Malka Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Veldig interessant link, en glede å lese den. Jeg vet ikke norsk godt, men jeg forstår litt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Ikke kan du engang huske å ha borra kompisen i kneet med drill.I frykten for at noen skulle sladre så ble det ordnet en kjempe stor grill Hva betyr dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå