Sandgrr Skrevet 22. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2016 Har tenkt å kjøpe nytt headset til min ps4 slim, som da ikke har optical inngang.. Hva er utvalgte da på gaming surround headset? Prisklassen spiller ingen rolle forsåvidt, men vil ha et bra headsett og ikke det stygge Sony stereo headsettet til 800kr. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 22. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg steelseries wireless H (siberia 800 tror jeg det heter nå) og er svært fornøyd med det. Høy pris, men med god lyd, god komfort, og to oppladbare batteri som varer i 20t hver, så har du alltid strøm på headsettet. Støtter både dolby digital og surround. Verdt å sjekke vertfall Lenke til kommentar
Sandgrr Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg steelseries wireless H (siberia 800 tror jeg det heter nå) og er svært fornøyd med det. Høy pris, men med god lyd, god komfort, og to oppladbare batteri som varer i 20t hver, så har du alltid strøm på headsettet. Støtter både dolby digital og surround. Verdt å sjekke vertfall Hadde Siberia p800, men pga slim versjonen av ps4 ikke har optical inngang får jeg ikke utnytta lyden til det fulle. Derfor må jeg nå se etter headset som ikke bruker optical ledning for surround delen.. Redd jeg er stuck med enten turtlebeach eller Sony sitt eget wireless headset. Den nye platinum versjonen av Sony sitt headsett så ikke så ille ut, men var ikke fornøyd med wireless 2.0 versjonen, og redd det nyeste blir for likt. Hadde jeg visst de kutta optical inngang på ps4 slim hadde jeg aldri kjøpt den, uff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå