Redaksjonen. Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Gavedryss i hele desember.KONKURRANSE: Julekalender: I dag kan du vinne øreplugger fra RHA Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Konkurransen er avsluttet og riktige svar er synlige. 5 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Tror noen har rotet til dagens konkurranse, den er allerede avsluttet. 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 TUs julekalender må være den med mest feil på hele tek-nettverket 4 Lenke til kommentar
Iver Poppe Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Her har det gått galt for kalenderredaktøren. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Nå bør vel noen komme på jobb og oppdage feilen snart. Det er riktignok bittelille julaften, men så har også klokka blitt 9.40. På tide å fikse og så hente mårrakaffen.. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Har hele tek.no-nettverket tatt juleferie? Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Er jo kjekt med fasiten presentert da, må si jeg setter pris på TU-redaksjonens ønske om at alle skal kunne delta og alle skal få lov til å være med "å kjempe om dagens premie"... Men i iveren etter å hjelpe oss dumme lesere, så tror jeg dere i redaksjonen har dummet dere litt ut, for konkurransen er allerede avsluttet, og det 1 minutt før den ble åpnet. Snakk om å gi leserne umulige marginer. Med tanke på tidsbruken ved retting av tidligere feil (eller mangel på dette), så antar jeg at luke 22 rett og slett faller ut av årets kalender.... Var det noen i redaksjonen som ønsket seg dagens premie til jul, mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå