noxstar Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Er det noen her som kunne tenke seg å lage et nettkurs i PHP på norsk, mot betaling? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hvor mye betaling er det snakk om? Lenke til kommentar
noxstar Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Hvor mye betaling er det snakk om? Sender PM. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg kan ikke lage kurs i PHP så ikke send PM til meg Lenke til kommentar
noxstar Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg kan ikke lage kurs i PHP så ikke send PM til meg Ah, det var synd, men takk for svar Lenke til kommentar
noxstar Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Ønsker å understreke at dette er et seriøst oppdrag. Hvis noen vet hvem jeg burde kontakte, tips meg gjerne. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg kan godt det! Hva er det du vil legge vekt på under kurset, og hvilke forventninger har du til kurset? Hvor ligger du pr. Dags dato. Nybegynner, Kjent med, Viderekommen? Lenke til kommentar
noxstar Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg ønsker å starte med å lage et grunnleggende kurs i PHP. Jeg ser for meg at kurset bør dekke: Variabler Operatører Kontrollstrukturer Funksjoner Klasser og objekter MySQL At kurset er pedagogisk og enkelt å følge er viktig. Stort pluss hvis man også er vant med å snakke i mikrofon. Jeg sender deg mer informasjon på PM. Lenke til kommentar
noxstar Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Tar gjerne imot flere henvendelser. Alle typer programmeringsspråk er interessant (med unntak av script-språk som HTML/CSS). Endret 26. desember 2016 av noxstar Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 hei. kan helt klart sette opp et grunnleggende kurs. men det er tidskrevende med tanke på å utforme fungerende eksempler, oppgaver o.l. hvilket tidsrom er det snakk om? og, er det ment for undervisning på kurs, eller ebok, eller presentasjon? Lenke til kommentar
noxstar Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Helt enig, det er tidskrevende oppgave. Tanken er å lage et videobasert nettkurs for folk som ønsker å lære PHP. Litt på samme måte som jeg har gjort her: Sender deg PM med mer informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå