Gå til innhold

Jo mer folk hører om innvandring, jo dummere blir dem

Mr.M

Anbefalte innlegg

Slike aksjoner er ikke noe som oppstår i et vakum. For å få mennesker til å ofre livet sitt så trengs det en rimelig kraftig katalysator, og denne katalysatoren får man når man drar og bomber mennesker i andre land og frarøver de deres fremtid.

Se på det slik: Det er vel ingen normale mennesker som bare våkner opp en dag og sier "Hei, nå skal jeg dra til land <X> og bedrive litt terrorvirksomhet".

Se her ja, det er altså vi ateisters sin skyld at religionene fortsetter å ta liv over hele verden. Det er oss i vesten som trigget disse doktrinene som i detalj beskriver den sadistiske behandling vi troløse hunder fortjener på tross av å blitt skrevet før noe her i vesten var påtenkt..

Vel, som Hitchens sa så fint når disse selvbedragende apolegeter kom trekkende med denne type masochisme:

And there you have it ladys & gentlemen. Look how far the termites have spread & how long & well they have dined:

https://www.youtube.com/watch?v=axHR8AOxxkc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange somaliere, syrere, pakistanere og etiopere har norske styrker sluppet bomber over? Det er uansett ikke synonymt for innvandrermotstandere å støtte krig i Midtøsten. Jeg syns regionen bør få sloss i fred.

Norske styrker har ikke sluppet bomber i noen av de landene så vidt jeg vet, men Norge er fortsatt medlem av en til tider aggresiv militærallianse. Ellers har jeg vel aldri sagt at innvandringsmotstandere støtter krig i midtøsten, jeg påpekte kun at man ikke kan dra til andre land og krige uten å forvente seg en eller annen form for motreaksjon.

Ting hadde helt klart sett anerledes ut om landene det angår fikk være i fred.

Jeg er helt enig ang. NATO, det er en angrepsallianse Norge ikke burde vært medlem i. Norge var vel med å bombet Libya til den terrornasjonen den er i dag (NATO ledet operasjon). Samtidig mener jeg at Norge er et tryggere og mer samlet samfunn når vi ikke blir invadert av flyktninger og innvandrere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Se her ja, det er altså vi ateisters sin skyld at religionene fortsetter å ta liv over hele verden. 

Nei, det er krigshissende politikere sin skyld.

Det er oss i vesten som trigget disse doktrinene som i detalj beskriver den sadistiske behandling vi troløse hunder fortjener på tross av å blitt skrevet før noe her i vesten var påtenkt..

Er det et argument, en påstand eller noe annet?

Lenke til kommentar

Se her ja, det er altså vi ateisters sin skyld at religionene fortsetter å ta liv over hele verden. 

Nei, det er krigshissende politikere sin skyld.

Det er oss i vesten som trigget disse doktrinene som i detalj beskriver den sadistiske behandling vi troløse hunder fortjener på tross av å blitt skrevet før noe her i vesten var påtenkt..

Er det et argument, en påstand eller noe annet?

Det er en faktaopplysning til deg om at skriftene som står i sentrum for Jihadistenes ideologi ble skrevet og utøvet ett par hundre år før det var noe Amerika å skylde på.

At omfanget av dette hadde vært mindre uten tidligere vestlig innblanding er det få som tviler på, men at det uten disse skrifter ikke hadde vært en terrororganisasjon hvor selvmordsaksjon som vanlig virkemiddel og hvor sadisme utøves over lave sandaler, er det derimot ingen tvil om. Derfor blir det veldig dumt og farlig misvisende og rette all denne skylden på oss selv, siden dette vil ikke gi seg av at vi folder hender, vi må faktisk fysisk stoppe dem i å begå videre overgrep.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...