OKKOKK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei hei! Noen her som har prøv Peanut Linux eller? Har tenkt å installere det på den nye PC'n min... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 OKOKOK: Fint at du er eventyrlysten. Men hvis du er ganske fersk på linux, vil jeg nok heller anbefale deg å starte med en av "de store", som Fedora, MDK, SuSe, eller hvis du er gæærn Debian eller Slack. MYE lettere å få hjelp da... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 VI HAR HØRT DET FØR OKKOKOKOKOKOK! Slutt! Vi vil ikke høre mer! Lenke til kommentar
dvj Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 argh, var ikke han fjernet fra forumet? hold deg til windows okkokk og plag de på windows forumet Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Peanut er sikkert fin den. Jeg har ikke hørt om noen som bruker den, men litt av spenningen med Linux er jo å prøve nye ting, gå steder på egenhånd. Anbefaler deg å bare prøve, gjøre deg opp din egen mening. Ha det artig Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Den er vel hovedsaklig beregnet for PPC, så det er bedre å bruke en distro som har x86 som primærplattform for brukergruppen... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 dette begynner å høres ut som noe for en stund siden med yellow dog... Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 «A 100% pure LINUX Glibc 2.2.5, Libc6 ELF system. The entire system when installed is less than 800 Mb! in our experience making it this the most convenient, fastest, operable and appealing Operating System for your x86 PC.» Høres ikke ut som de primært fokuserer på PowerPC akkurat. Høres derimot ut som det idéelle operativsystemet! Go for it, OKKOKK. (Eller bare installer Fedora om du vil ha en deilig og bredt støttet distro som det går an å få hjelp med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå