Torhild Jansen Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Vintervær. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Nå vet jeg jo ikke hvor i landet du holder til, men det er visst ventet vær i jula i form av en illsint dame som kommer fra England så da er det kanskje OK å kunne finne fram slike minner for her ser det da ut til at det kunne være fristende å dra ut å jakte på juletorsken. Jeg scrollet opp og dekket til halve himmelen, men det er jo ikke du synes det er like fint som jeg syntes det ble. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Nå vet jeg jo ikke hvor i landet du holder til, men det er visst ventet vær i jula i form av en illsint dame som kommer fra England så da er det kanskje OK å kunne finne fram slike minner for her ser det da ut til at det kunne være fristende å dra ut å jakte på juletorsken. Jeg scrollet opp og dekket til halve himmelen, men det er jo ikke du synes det er like fint som jeg syntes det ble. Roar Takker ... igjen må jeg gi deg rett, det ble mye bedre med et kutt oppe. Her får vi inn alle lavtrykk fra England, pt. har vi +7-8 med regnbyger, med et glimt av sol innimellom, og i dag "snur" sola Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Vintervær eller ikke, vakker lys og horisont her. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Vintervær eller ikke, vakker lys og horisont her. Mvh Ragnar Takk takk Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Flott bilde med fint lys og god komposisjon! 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Godt komponert! God jul! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Flott bilde med fint lys og god komposisjon! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Flott bilde med fint lys og god komposisjon! Takk skal du ha Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Solnedgang og bølgeskvulp, det må bli bra. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Solnedgang og bølgeskvulp, det må bli bra. Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg