DesertGlow Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Voknet opp i morges til en ganske stram lukt, og når jeg kom ut på verandaen fant jeg ut hva det kom av: Naboen min hadde sovnet etter at han hadde satt på en Pizza i natt. Hadde tatt fyr i ovenen og greier - heldigvis noen som hadde lagt merke til det. Slik ser en Pizza ut som har stått litt for lenge: http://afweb.hit.no/~u022932/pizza.jpg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Herregud! Den der var LITT svidd den! Hva er det jeg ser? er det metal på pizza'n? Husker mora til en kamerat av meg hadde glemt no mat på stekepanna.... 7 av 7 brannbiler stod på utsida huset da vi kom bort til han... skal si mannen i huset ble begeistret da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) NAM kansje vi skal prøve å analysere den for å finne ut hvilken pizza han hadde drept Endret 30. november 2003 av sluffy Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Ryktene skal ha det til å være en Big One Mexicana, men jeg er ikke sikker... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hehe! Najs post DG! Lenke til kommentar
farke Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hahahaha ser jo ut som noen har spraya den med sølvspray... skal ha brent en god stund før overflaten antar slike reflektive egenskaper ja Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Hehe! Najs post DG! Gratulerer med 1337-innlegg! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Smak på den då, og film begivenheten... EDIT: meg klarer å leife i så små setninger og.. Endret 30. november 2003 av sluffy Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ser jo tydelige rester etter purreløk. Og Big One Mexicana har vel purreløk eller? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jeg har gjort det samme 2 ganger når jeg sku lage meg nattmat etter en tur ute! første gangen stekte jeg en pariserpizza i 7 timer! andre gangen var det en big one peperoni :sad: som gikk i det! 3 timer! begge gangene var stua og kjøkkenet røykfult som fa'en, men det var verst første gangen, stinka i huset i over ei uke, all maten smakte brent liksom! har ikke noe form for røykdetektorer eller noe i huset! tom for batteri, så nå ligger de på eit bor i kjelleren! kunne seff vert avverga tidligere om det hadde pepet! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Det slår ikke den gangen jeg glemte en boks med ferdigstekt kylling i ovnen i 2 uker. Tenkte som så, at det var jo masse igjen når jeg hadde spist, så jeg slenger det bare i ovnen, så spiser jeg resten imorra til middag. Det glemte jeg. Når jeg til slutt skulle bruke ovnen, var kyllingen veldig hårete, og lukta var en blanding av råttent kjøtt og noe surt, harskt fett. Må bare oppleves, kan ikke beskrives. Måtte slenge opp kjøkkenvinduet, lufte ut av ovnen i ei uke (takk ****** at det var sommer), og så vaske ovnen med ovnssåpe innvendig minst 3 ganger før jeg kunne steike mat inni der igjen. Så har man jo det klassiske "glemme-gryterett-på-plata-i-3-uker" syndromet. Den ene gangen var det så råttent at jeg bare slengte gryta (med lokk) ut på verandaen og lot den stå der over vinteren. Lukta ganske ekkelt utover sommern igjen, så da kasta jeg hele gryta i søppelsekk. Hardt å bo på hybel, dere. Endret 30. november 2003 av Bitex Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 lol.. lo bra av den der, bitex Keep up the good work Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 herregud slik tortur mot pizzaer burde ikke vært lov Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 DU BURDE SEIE AT DET VAR SÅ STERKE BILDER *sørger over pizzaen* war en gang på et lite lan der vor det var meg og 2 andre igjen den siste natta (alle andre sov hjemme) så var vi litt svultene så vi satte på en garandiosa, så sovnet vi og neste dag var det ganske så svid* *begyne og grine* "It was a god pizza" Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) ut fra bildet ser det ut som at pizza veier minst 30kg! skikkelig metal pizza! \m/-_-\m/ Endret 30. november 2003 av Jonki Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 det rare er at den ikke har gått i oppløsning.. og at den ikke har tatt fyr heller.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Den tok fyr, men brant ikke opp på et vis. Uansett, det sykeste her er vel at osten ligner på metall. Keep grilling! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hehe! Najs post DG! Gratulerer med 1337-innlegg! mtp at han utelukkende poster i søppel og at off topic ikke regnes, vil han for alltid være 1337 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Og jeg som syns at det var ille når MicroPopcornet sto i microbølgeovnen dobbelt så lenge som den hadde trengt... Trengte 2 minutter, max. Sto der i litt over fire... Ovnen var helt brun inni, og hele leiligheta (105 kvm) til besteforeldra mine (jadda, det var der det skjedde...) lukta svidd :S Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Fikk meg til å huske den gangen jeg bodde på hybel sammen med en annen tulling. Han andre fikk et infall om å smelte ost på steikepanna, og trodde nok at dette skulle ta litt tid, for han gikk inn på rommet sitt og satte seg ned fremfor Amiga'en. Det tok 4 timer det. FY ****** for ei lukt det var! Lukta hang i veggene i 14 dager etterpå. Han stod ikke særlig høyt i kurs etter den fadesen (Vi var vel uvenner fra før også... ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå