Harald Brombach (digi.no) Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Har allerede ført til stor skade.Sørgelig få IoT-enheter blir oppdatert av brukerene Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Det komme en bedre måte å gjøre forbrukeren oppmerksom på at det er kommet oppdateringer. Eller er det meningen at man skal sjekke ett 20talls nettsider hver 14 dag i håp om at det er kommet oppdatering? Det er også ett problem at nye oppdateringer ofte introduserer nye feil slik at det ofte gir mer problemer å oppdatere enn å la være. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Vent et par år, så kommer det artikler på minside.no som advarer mot å bruke samme passord på brødrister og kjøleskap. Jeg håper virkelig at jeg har misforstått IoT. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Vent et par år, så kommer det artikler på minside.no som advarer mot å bruke samme passord på brødrister og kjøleskap. Jeg håper virkelig at jeg har misforstått IoT. Husk tofaktor autentiseringen, du må først skrive inn riktig passord på brødristeren, så må du få kontrollpassordet via stekeovnen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå