TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Seksogtyvende del: det dreit seg vannrett ut på glattisen i indre lofoten er så inni helvete glatt at ikke engang han kan det . Egentlig kan ingen være med til TheDarkSeeds sitt hus pga han ligger begravd under isen , men alle prøvde er som deg din rødhårete ape som sier din enda mer rødhårede en ho er nedentil, knallrød kjønnshårjungel som er så tjukk at ingen noensinne har sett en gal okse se like rødt som hun gjorde. da en mann kom til meg og spurte om å få se min feminine side , og alle lo med ham. Da de sluttet å le, ble det helt stille som i graven. Nå er alle lydene helt borte. Stillheten er fullstendig øredøvende. kun fuglesang høres. bort igjenom gatene, å det er det værste rælet de noensinne hadde glemt seg selv helt borti skauen ved en dedigen tosk som er rå sexy og heit som sola midt på sommeren. men det var en bikkjekald januardag "jeg er forvirret" sa Alla til Donald Trump, som sa falske nyheter . Hillary ble rasende på de falske nyhetene til Alexander Rybak hadde sagt at han hvil i fred skal. gjøre på kirkegården. Gud være med oss og alle ble fullstendig forvirret. For han var for å spa sand i rompa til Kim Joung som er helt fri for sand Nord-Koreas sandkrise har vært ekstrem radioaktivt siden sanden ble stappet i rompa til noen andre enn bare Kim og Donald Trump , vi snakker om Disse to må Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Radioaktivte sandet ble Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 da det kom Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 -albanske surialister fra Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 rare av at Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Bare et vennlig forslag folkens. Skal vi starte helt på nytt med en ny historie? Blir veldig mye rot her nå for min del. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Bare et vennlig forslag folkens. Skal vi starte helt på nytt med en ny historie? Blir veldig mye rot her nå for min del. Det er det som gjør det så artig, syns nå jeg. Dere ser nå selv hva dere vil. Endret 4. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg stemmer for å starte på nytt, jeg føler også at det har blitt bare rot og tull etterhvert, men er ikke noe krav for min del. rare av at hjernen ble til Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 most grøt, som Kan ikke noen starte en helt ny tråd? Så slipper vi å ødelegge denne. 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Ble det startet en ny tråd? (bare lurer) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Ble det startet en ny tråd? (bare lurer) Denne her går fortsatt sånn den har gått, selv om Pliscin har opprettet en ny tråd. De tre nye ordene er rett under for. most grøt, som Kan ikke noen starte en helt ny tråd? Så slipper vi å ødelegge denne. bananmos og flytende Endret 4. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå