PHS2018! Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) var en snut Endret 28. mai 2017 av PHS-2017 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Adolf Hittler, han snipp snapp snute Det har ingen conection med han som er ovenfor deg. :hrm: Endret 28. mai 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) . Endret 28. mai 2017 av PHS-2017 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 kom veldig langt . Skjønner du ikke regelen i leken!! Setningen er ikke ferdig. :hrm: Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 kom veldig langt . Skjønner du ikke regelen i leken!! Setningen er ikke ferdig. :hrm: jeg tror jeg gir meg her. Takk for meg.. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 å gjøre noe Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Elvende del: Leverpostei med banan bled smaddret av politikeren som hadde en svamp på hodet til Roger - "Føret var litt nordøstlig stiv kuling , sol og vindstille med 15 sekundmeter storm fra sørvest med lukt av saltsyre og svidd avocado som hadde logge i 10.000 grader i 2 uker på en grillrist som var gørr skitten av svidd valgflesk fra en fordervet lakse- -glad gladlaks fra et sted uti Danmarks ville skoger . Den stanken luktet helt for jævlig godt, at mange kjente den over hele universet, t.o.m andre dimensjoner kunne kjenne den lukten nesten like godt. Mars og Jupiter ble nesten truffet av digre kampesteiner som kom fra Jupiters største pukkverk på månen Europa. Ingen av de hadde egentlig noe mat i kjøleskapet eller penger i sparebøssa til lillebror. Så han måtte danse seg ut av skapet for å fortelle at Aliens voldtokk kona til broren til Intergalaksepolitiet kom og voldtok broren, samt sine egne kolegaer fra uteseksjonen for Gjelsten Holding AS og Alta Produkter. Det hele var en forvirrende opplevelse av uante dimensjoner. Vær av dimensjonene hadde 2 ulike tids paradokser, med dobbelte parallelle univers som snurret baklengs var en snut nedi postkassen til Adolf Hittler, han kom veldig langt på vei til å gjøre noe han ikke kunne. Det var riktignok 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) var forberedt på, Endret 29. mai 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 luftfiltre og organisk Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 plattfotinnlegg med hjemmelagd Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 fordervet gammelt ull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå