Torstein Norum Bugge Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 ...og her er hvordan vi skaffet oss den.GUIDE: Lag iPhone 6 «Mini» Dette er telefonen Apple aldri lanserte Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg er en av de som synes 6/7 har et utrolig mye penere design enn 4/5. Men litt av greia med 6/7 designet var at Glasser var buet ned langs sidene. For meg ble dette seende helt merkelig ut med paddeflat skjermflaten og runde hjørner. Morsom og lærerik artikkel da! 4 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Latterlig hvor mange teite aktiviteter folk driver med. Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hvorfor gjøre en allerede stygg mobil enda styggere? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hvorfor gjøre en allerede stygg mobil enda styggere? Mamma'n din ropte på deg. Du må inn å spise! 6 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) - Selv er har jeg aldri vært en stor fan av Apple... Men at noen har kommet opp med en måte å gjøre mobil-TLF'ene fysisk mindre på, gjor at denne artikkelen ble alikevel interesant lesning. Elektronikk har generelt sett alltid vært et interesant tema i mine øyne. Apropos øyne... Jeg for min del synes ikke akkurat at iPhone modellene har sett noen gang direkte stygge ut. Men estetikk er høyst subjektivt... Side note... Lurer meg på om noe lignende også finnes til andre mobil-TLF'er enn bare iPhone. Da iPhone ikke er alene om å bli ganske så store etter hvert. Vil mye heller ha en mobil-TLF som tilsvarer en bunke med konvolutter, enn en som mer eller mindre kan sammenlignes med et A4-ark..., for å sette det litt på spissen. Endret 21. desember 2016 av BizzyX78 2 Lenke til kommentar
Utking Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Selv om den ser annerledes ut, så ser det ut i mine øyne at telefonen faktisk ble større?? Lenke til kommentar
rullestol Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 De "unødvendige" brakettene er der for å holde skjermen på plass Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 5 ser SVÆRT mye bedre ut enn 6. Får jeg en 5´er med 5-5,2 tommers skjerm skal jeg vurdere å bli Applekunde. Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 De "unødvendige" brakettene er der for å holde skjermen på plass Det er godt mulig! Undertegnede hadde ikke tid til å undersøke nøyaktig, men det er en plausibel forklaring. Takk, skal putte inn en notis i saken :-) – Torstein Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Selv om den ser annerledes ut, så ser det ut i mine øyne at telefonen faktisk ble større?? Jepp – men ikke veldig mye. De runde kantene er rent estetisk, og gjør hele mobilserien større enn de egentlig trenger. – Torstein Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg er en av de som synes 6/7 har et utrolig mye penere design enn 4/5. Men litt av greia med 6/7 designet var at Glasser var buet ned langs sidene. For meg ble dette seende helt merkelig ut med paddeflat skjermflaten og runde hjørner. Morsom og lærerik artikkel da! Tusen takk! Hyggelig med inspirerende tilbakemeldinger, det motiverer oss til å skrive flere lignende saker :-) – Torstein Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Men at noen har kommet opp med en måte å gjøre mobiltelefonene fysisk mindre på, gjor at denne artikkelen ble alikevel interesant lesning. Telefonen har ikke blitt mindre. De har jo brukt en iPhone 5s som er like stor som denne moddete telefonen. 5s er kanskje litt mindre pga de avrundede hjørnene på den modifiserte versjonen. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 - Selv er har jeg aldri vært en stor fan av Apple... Men at noen har kommet opp med en måte å gjøre mobil-TLF'ene fysisk mindre på, gjor at denne artikkelen ble alikevel interesant lesning. Elektronikk har generelt sett alltid vært et ineresant tema i ine øyne. Apropos øyne... Jeg for min del synes ikke akkurat at iPhone modellene har sett noen gang direkte stygge ut. Men estetikk er høyst subjektivt... Side note... Lurer meg på om noe lignende også finnes til andre mobil-TLF'er enn bare iPhone. Da iPhone ikke er alene om å bli ganske så store etter hvert. Vil mye heller ha en mobil-TLF som tilsvarer en bunke med konvolutter, enn en som mer eller mindre kan sammenlignes med et A4-ark..., for å sette det litt på spissen. Tror ikke denne iPhone 5 ble veldig mye mindre... Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) - Selv er har jeg aldri vært en stor fan av Apple... Men at noen har kommet opp med en måte å gjøre mobil-TLF'ene fysisk mindre på, gjor at denne artikkelen ble alikevel interesant lesning. Elektronikk har generelt sett alltid vært et interesant tema i mine øyne. Apropos øyne... Jeg for min del synes ikke akkurat at iPhone modellene har sett noen gang direkte stygge ut. Men estetikk er høyst subjektivt... Side note... Lurer meg på om noe lignende også finnes til andre mobil-TLF'er enn bare iPhone. Da iPhone ikke er alene om å bli ganske så store etter hvert. Vil mye heller ha en mobil-TLF som tilsvarer en bunke med konvolutter, enn en som mer eller mindre kan sammenlignes med et A4-ark..., for å sette det litt på spissen. Tror ikke denne iPhone 5 ble veldig mye mindre... Ok, kanskje ikke mye, men litt mindre er bedre enn litt større i mine øyne. Det er nok så ironisk når man tenker over det... Det kan sammenlignes med baking. På lik linje som med mobil-TLF'er der de interne komponentene spredes utover et større flatemål for at den skal bli tynnere. Desto mer man skjevler ut deigen så øker flate måle i takt med at tykkelsen minsker. Greit nok at over tid så krymper også de interne komponentene, så det igjen kan være med på å minske flate målet til en viss grad. Bare så synd at det skal gå på bekostning av batteri-kappasitet. Spent på å se om disse nye super-batteriene som kommer i løpet av 2017 virkelig holder det dem lover. I så tilfellet så vil det fortsatt være håp for dem som sværger til disse ultra tynne mobil-TLF'ene som selges nå til dags. Endret 21. desember 2016 av BizzyX78 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hvorfor gjøre en allerede stygg mobil enda styggere? Mamma'n din ropte på deg. Du må inn å spise! Synes hun tydelig også at internetttiden er over for i dag og at nå er det lekser som må gjøres! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Spent på å se om disse nye super-batteriene som kommer i løpet av 2017 virkelig holder det dem lover. Hvilken teknologi snakker vi om her? Har du noe mer info? Lenke til kommentar
Utking Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 - Selv er har jeg aldri vært en stor fan av Apple... Men at noen har kommet opp med en måte å gjøre mobil-TLF'ene fysisk mindre på, gjor at denne artikkelen ble alikevel interesant lesning. Elektronikk har generelt sett alltid vært et interesant tema i mine øyne. Apropos øyne... Jeg for min del synes ikke akkurat at iPhone modellene har sett noen gang direkte stygge ut. Men estetikk er høyst subjektivt... Side note... Lurer meg på om noe lignende også finnes til andre mobil-TLF'er enn bare iPhone. Da iPhone ikke er alene om å bli ganske så store etter hvert. Vil mye heller ha en mobil-TLF som tilsvarer en bunke med konvolutter, enn en som mer eller mindre kan sammenlignes med et A4-ark..., for å sette det litt på spissen. Tror ikke denne iPhone 5 ble veldig mye mindre... Ok, kanskje ikke mye, men litt mindre er bedre enn litt større i mine øyne. Det er nok så ironisk når man tenker over det... Det kan sammenlignes med baking. På lik linje som med mobil-TLF'er der de interne komponentene spredes utover et større flatemål for at den skal bli tynnere. Desto mer man skjevler ut deigen så øker flate måle i takt med at tykkelsen minsker. Greit nok at over tid så krymper også de interne komponentene, så det igjen kan være med på å minske flate målet til en viss grad. Bare så synd at det skal gå på bekostning av batteri-kappasitet. Spent på å se om disse nye super-batteriene som kommer i løpet av 2017 virkelig holder det dem lover. I så tilfellet så vil det fortsatt være håp for dem som sværger til disse ultra tynne mobil-TLF'ene som selges nå til dags. Men telefonen ble jo ikke litt mindre engang, den ble større jo xD Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Spent på å se om disse nye super-batteriene som kommer i løpet av 2017 virkelig holder det dem lover. Hvilken teknologi snakker vi om her? Har du noe mer info? Tror det han har sett er alle de spådommene som kommer hvert år om at neste år loves det ny og bedre batteriteknologi, eller en ny superbatteri som gjør ditten så mye fortere eller tar datten så mye mindre plass, men så blir det aldri noe endelig produkt. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 - Selv er har jeg aldri vært en stor fan av Apple... Men at noen har kommet opp med en måte å gjøre mobil-TLF'ene fysisk mindre på, gjor at denne artikkelen ble alikevel interesant lesning. Elektronikk har generelt sett alltid vært et interesant tema i mine øyne. Apropos øyne... Jeg for min del synes ikke akkurat at iPhone modellene har sett noen gang direkte stygge ut. Men estetikk er høyst subjektivt... Side note... Lurer meg på om noe lignende også finnes til andre mobil-TLF'er enn bare iPhone. Da iPhone ikke er alene om å bli ganske så store etter hvert. Vil mye heller ha en mobil-TLF som tilsvarer en bunke med konvolutter, enn en som mer eller mindre kan sammenlignes med et A4-ark..., for å sette det litt på spissen. Tror ikke denne iPhone 5 ble veldig mye mindre... Ok, kanskje ikke mye, men litt mindre er bedre enn litt større i mine øyne. Det er nok så ironisk når man tenker over det... Det kan sammenlignes med baking. På lik linje som med mobil-TLF'er der de interne komponentene spredes utover et større flatemål for at den skal bli tynnere. Desto mer man skjevler ut deigen så øker flate måle i takt med at tykkelsen minsker. Greit nok at over tid så krymper også de interne komponentene, så det igjen kan være med på å minske flate målet til en viss grad. Bare så synd at det skal gå på bekostning av batteri-kappasitet. Spent på å se om disse nye super-batteriene som kommer i løpet av 2017 virkelig holder det dem lover. I så tilfellet så vil det fortsatt være håp for dem som sværger til disse ultra tynne mobil-TLF'ene som selges nå til dags. Men telefonen ble jo ikke litt mindre engang, den ble større jo xD - I så tilfellet er både navnet på produktet og bildet av det øverst i artikkelen misvisende... For der kommer det tydelig frem at den har blitt mindre(kortere). Om du da ikke sikter til at den faktisk ble litt bredere sammenlignet med andre mini modeller. For det er tydelig nok; Selv med de avrundede kantene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå