Roar Kneppen Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Ruiner fra St. Augustin Complex Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hei Roar! Har du vurdert å kutte på vestre side innafor de lyse feltene? Fint lys i bildet og god komp,men jeg synes den orange fargen i steinhaugen i midten er litt for skarp. Er det der du har fikset utbrenninger? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Du har da vist haft gang i en større omgang redigering her...midt om natten..men synes egentlig det fungere fint nok vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Hei Roar! Har du vurdert å kutte på vestre side innafor de lyse feltene? Fint lys i bildet og god komp,men jeg synes den orange fargen i steinhaugen i midten er litt for skarp. Er det der du har fikset utbrenninger? Jeg har ikke gjort noe med bildet siden det ble redigert for mange herrans år siden - faktisk over 10 år siden. Bare røska det fram tilfeldig nå, satte på rammeverk og brukte det som det var. Da ble det lyse feltet nede fikset på da det var utbrent og fremsto nesten som refleks i vann. Du har nok rett angående venstresiden. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Interessant og bra ruinbilde, som tåler din spesielle etterbehandling godt! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Ser det gjenstår en del før klosteret kan sies å være ferdig restaurert, så blir det en dokumentasjon fra arbeidet underveis. Fint utsnitt, klare farger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg