enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Trenger å påtvinge linjeskift i et textarea. Hvilken escapekey bruker jeg? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Hvis en tekst boks er f.eks 40 bred og 100 høy (eksempel) Da må du skrive 40 tegn før den skifter linje Endret 30. november 2003 av robgar Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 men hva hvis jeg vil påtvinge linjeskift etter 20 tegn? Det må finnes en måte! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hvis du vil gjøre det automagisk på noe vis (misforsto jeg deg rett?, kan du gjøre en document.form.textarea.value += String.fromCharCode(13); Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Gudene vet hvorfor jeg postet dette i javascript... Det er jo ikke et script som må til... Lager en ny post i web-design jeg Lenke til kommentar
robgar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 om du vil ha linjeskift etter 20 tegn, skriver du 20 tegn (mellomrom teller) og tar så 2o mellomrom før du skriver noe nytt. Tungvint men det virker. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 om du vil ha linjeskift etter 20 tegn, skriver du 20 tegn (mellomrom teller) og tar så 2o mellomrom før du skriver noe nytt. Tungvint men det virker. hehe, har tenkt på det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå