toazty Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Har en ødelagt huawei 6p, har bestilt meg ny, helt lik, er det mulig å overføre alt som er på den gamle til den nye? Den gamle har knust sjerm og er helt ubrukelig, ønsker å overføre meldinger og annet info, bilder ligger på google disk så det er ikke noe problem, men alt det andre er jeg usikker på. Har en telefon nå som jeg skal ha modlertidig, en samsung s5, er det mulig å få tilgang til sms'ene på den andre telefonen, hadde et lite håp om at de lå på simkort men det gjør de jo selvfølgelig ikke Endret 20. desember 2016 av toazty Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Ved hjelp av en overgang fikk jeg koblet til en mus forrige gang jeg knuste en mobil. Da fikk jeg tatt backup av alt jeg ville ta backup av. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Koble til en mus? Til den gamle telefonen? Skjermen har totalhavarert, er en grønn strek på den men det er det eneste Endret 20. desember 2016 av toazty Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg vet ikke hvordan det er med iOS men det funker med Android. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2016 Men hvordan navigere seg på telefonen hvis skjermen er svart? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 På min telefon var den knus men jeg så kanskje 60% og det var nok til at jeg fikk navigert til det jeg trengte for backup. Får du tatt backup hvis du installerer Sony Companion eller tilsvarende på en PC og koblet til telefonen? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2016 Som sagt her så er min skjerm totalt ubrukelig. Men det programmet er for sony telefoner? Funker vel ikke på huawei Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Det skal funke på andre modeller og merker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå