VRK18 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 FrP har skuffet stort i regjering. Synes de opptrer langt feigere nå enn da de var i opposisjon. Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Hva er galt med enkle ideer som enkle folk forstår? De er velgere, de også. Skal vi sensurere bort visse ønsker/synspunkter fordi de er enkle? Uansett finnes det mange andre partier som kompliserer ting, så værsågod og stem på dem. Vi lever tross alt i et demokrati. Vel, når noen muligens stemmer et parti som lover å gjeninnføre lakrispiper har jeg vanskelig for å ta det seriøst! ;-) Haha, må flire litt av deg. Du er sikkert en av de som mener at de som stemmer FRP har mindre mellom ørene enn folk flest, ikkje sant? Men du klarer ikkje å se at det ligger noe mer bak enn det å gjeninnføre disse lakrispipene? Beundringsverdig! Denne artikkelen er gammel, men ikke uaktuell! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/lavloente-velger-frp/a/1294929/ Og igjen, synst du dette er rart? FRP har vel i en årrekke lovet mindre skatt, og mer penger til folket? Hvem som mener de har lite penger vil takke nei til mer? Se litt mellom linjene da mann! Skatteletten er umerkelig for alle og i hvert fall de som får "glede" av den. På en lønn på ca 780k spenrte jeg en 8-900 per mnd på dette regna jeg ut. Som om man merker noe spess itl det når lønna kommer. Mer penger fører ikke slik politikk til, oljepengene går i minus for 1. gang mens et er rekrord(?) på bensinpriser, alko og tobakk, "umerkelig" forskjell i innvandring og tidenes satsing på miljø. Mullah forsvant ikke på 30 dager, TV-lisensen er ikke billigere og det ser ut til å bli rød-grønt neste gang... Nå er ikke jeg FRP'er på noen måte men jeg ser ikke hvordan dette er noe velgerne kan være fornøyd med? Jeg har faktisk inntrykk av at ingenting av dette spiller noen rolle lenger da de ble valgt hos mange. Spesielle greier. For å svarre på TS spørsmål. Jeg stemmer ikke FRP fordi de forsøker å tegne et virkelighetsbilde som ikke finnes og bedrar folk med å spiller på følelser og ikke fakta som allerede diskvalifiserer dem. Positivt om FRP finnes også: Jeg liker godt at de tar til orde f.eks. da folk føler de ikke ble hørt på 90 tallet om innvandring selv om jeg mener de gjør det på veldig feil måte feil. At ikke folk som ikke bokser skal sette regler for proffboksing. At de ønsker å lette avgiftene på alkohol og tobakk som er meningsløst høye ift hensikt og "straffer" på en helt skrudd måte. Og andre slike ting synes jeg er bra de tar opp. Vi har mange skrudde og fjerne lover bygd på kristenmoralisme og synsing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå