AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Hei. For noen uker siden var jeg relativt fyllesyk en søndag, og fant ut at det sikkert hadde vært ålreit å sitte i dusjen å la det varme vannet rense bort all synden fra dagen før. Jeg brukte litt tid på å "vaske" området jeg skulle sitte, da jeg bor i et kollektiv og det er begrenset hvor ren dusjen er til enhver tid. However, i ukene som har fulgt har jeg opplevd ganske intens kløe fra området i/rundt anus og mellom anus og penis. Det klør omtrent konstant, og for å stoppe kløen må jeg virkelig gå til med enten papir, eller ved å klype i huden rundt området.Er det noen som vet hva dette kan være? Har foreløpig ikke prøvd noe annet enn å se om det går over med tiden, tenkte på dette som siste løsning før jeg tar en tur til legen. Anonymous poster hash: 60880...f16 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Sopp? ta deg en tur til legen, eller spør på apoteket Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Sikkert noen ekle bakterier fra dusjen som har kommet inn i huden. Er du rød og varm der også? Spesielt siden du sier dusjen var skitten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå