fklm Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 jeg posta det her et annet sted, men ingen svar så... Skal på juleball i dag. 1.vet ikke hva jeg skal ha på meg. Er ikke serlig glad i dressen min, den er svart med gråde striper nedover. Funker det å bare gå i dressbukse og en hvit skjorte med slipps? 2.Har en jente å gå med, som jeg nesten aldri har snakket med. Hva skal jeg si? (si noe pent) litt mer spesifikt plis? 3. Kan ikke danse. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Du kan jo evt. dra dit i full dress, også henge jakka på stolen din og gå i dressbukse og skjorte med slips resten av kvelden. Jeg er heller ikke veldig glad i å gå i dress, men får stadig vekk komplimenter om at jeg ser fin ut i den, så det hjelper jo. Gi gjerne følget ditt en kommentar om hvor fin hun ser ut, kanskje hun ikke føler seg komfortabel i kjolen e.l.? Vær litt gentleman og skap en god kveld sammen med hun. Når det kommer til dansing, så trenger ikke det gjøres mer komplisert enn det trenger å være. Rolig dansing er veldig lett, og noe kvelden sikkert kommer til å bestå av. Be følget ditt ut på dansegulvet, hold hun på hoftene og før hun rolig rundt på dansegulvet. Kos dere Endret 20. desember 2016 av OhEasy 2 Lenke til kommentar
fklm Skrevet 20. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2016 Du kan jo evt. dra dit i full dress, også henge jakka på stolen din og gå i dressbukse og skjorte med slips resten av kvelden. Jeg er heller ikke veldig glad i å gå i dress, men får stadig vekk komplimenter om at jeg ser fin ut i den, så det hjelper jo. Gi gjerne følget ditt en kommentar om hvor fin hun ser ut, kanskje hun ikke føler seg komfortabel i kjolen e.l.? Vær litt gentleman og skap en god kveld sammen med hun. Når det kommer til dansing, så trenger ikke det gjøres mer komplisert enn det trenger å være. Rolig dansing er veldig lett, og noe kvelden sikkert kommer til å bestå av. Be følget ditt ut på dansegulvet, hold hun på hoftene og før hun rolig rundt på dansegulvet. Kos dere Tusen takk Lenke til kommentar
fklm Skrevet 20. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2016 wish me luck, drar nu. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Det mest sjarmerende du kan gjøre er stort sett å være deg selv og IKKE være nervøs. Ikke noe å være nervøs for. Kan ikke danse? So what? Når du ikke kjenner henne, så har dere hvertfall mye å snakke om Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 2.Har en jente å gå med, som jeg nesten aldri har snakket med. Hva skal jeg si? (si noe pent) litt mer spesifikt plis? Grab her by the pussy. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 2.Har en jente å gå med, som jeg nesten aldri har snakket med. Hva skal jeg si? (si noe pent) litt mer spesifikt plis? Grab her by the pussy. Blitt veldig populært har jeg hørt. Lenke til kommentar
fklm Skrevet 20. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2016 1. Stygg gammel olsenbandenlignende dress 2. Møtte henne aldri, var litt sjenert fordi hun var med venninene hennes hele tia, og hun danset med andre gutter. 3. danset så vidt Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Kjøp deg en ny dress til neste anledning. Trenger ikke være dyrt med dress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå