Gå til innhold

Niendeklassing i stor nød

fklm

Anbefalte innlegg

jeg posta det her et annet sted, men ingen svar så...

Skal på juleball i dag.

1.vet ikke hva jeg skal ha på meg.

Er ikke serlig glad i dressen min, den er svart med gråde striper nedover.

Funker det å bare gå i dressbukse og en hvit skjorte med slipps?

2.Har en jente å gå med, som jeg nesten aldri har snakket med. 

Hva skal jeg si? (si noe pent) litt mer spesifikt plis?

3. Kan ikke danse. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo evt. dra dit i full dress, også henge jakka på stolen din og gå i dressbukse og skjorte med slips resten av kvelden. Jeg er heller ikke veldig glad i å gå i dress, men får stadig vekk komplimenter om at jeg ser fin ut i den, så det hjelper jo. 

Gi gjerne følget ditt en kommentar om hvor fin hun ser ut, kanskje hun ikke føler seg komfortabel i kjolen e.l.? Vær litt gentleman og skap en god kveld sammen med hun.

Når det kommer til dansing, så trenger ikke det gjøres mer komplisert enn det trenger å være. Rolig dansing er veldig lett, og noe kvelden sikkert kommer til å bestå av. Be følget ditt ut på dansegulvet, hold hun på hoftene og før hun rolig rundt på dansegulvet. 

Kos dere :)

Endret av OhEasy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan jo evt. dra dit i full dress, også henge jakka på stolen din og gå i dressbukse og skjorte med slips resten av kvelden. Jeg er heller ikke veldig glad i å gå i dress, men får stadig vekk komplimenter om at jeg ser fin ut i den, så det hjelper jo. 

Gi gjerne følget ditt en kommentar om hvor fin hun ser ut, kanskje hun ikke føler seg komfortabel i kjolen e.l.? Vær litt gentleman og skap en god kveld sammen med hun.

Når det kommer til dansing, så trenger ikke det gjøres mer komplisert enn det trenger å være. Rolig dansing er veldig lett, og noe kvelden sikkert kommer til å bestå av. Be følget ditt ut på dansegulvet, hold hun på hoftene og før hun rolig rundt på dansegulvet. 

Kos dere :)

Tusen takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...