Cyrus664 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Hei,Skulle gjerne hatt litt hjelp. Har lest en del om babycalls og hvilken som er best etc. og vet ikke om jeg er blitt så klok, men trooor at jeg har kommet frem til at vi vil kjøpe Philips med kamera.Men, hvilken av modellene skal man kjøpe? Jeg vurderer Philips Avent SCD 860, men leser at enkelte har problemer med den.Er det noen som er kjent med Philips sine babycalls med kamera? Hvilken vil dere i så fall anbefale? Tar gjerne imot tips om andre også.På forhånd takk! 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Vi har denne: https://www.komplett.no/product/779820/hjem-fritid/barneutstyr/babycall/philips-scd61000-videomonitor?gclid=CjwKEAiA7ejCBRDlp8uF6ezPnjoSJAAPED7M4-CrJzln7ganeDWv7JCS5FgyHKAGc4_435aUBn_AeBoC9mDw_wcB&gclsrc=aw.ds Den fungerer som den skal og nok rekkevidde til å jobbe rundt huset med plenklipp osv. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Vanskelig å anbefale noen siden jeg kun har erfaring med en modell. Men bruker http://cdon.no/leker/philips-avent-digital-videomonitor-603-p27505169 og er meget fornøyd med den, har godt bilde og justerbar lyd og musikk om ønskelig. Endret 22. desember 2016 av Xenophia Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Det ble en Philips Avent SCD 630. Tror og håper at vi blir fornøyd med den Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeg har ikke noe erfaring med videomodellene, men vi er svært misfornøyd med vanlig Philips Avent, veldig mye mer fornøyd med Neonate. Så hvis du har mulighet til å angre, ville jeg gått for denne i stedet. Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Det stod mellom SCD 630 og BC-8000DV når jeg var inne på Barnas Hus, men gikk for den første. Likte f.eks at det var større skjerm og at den kunne spille musikk. Hvorfor gikk du for Neonate? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Fordi den har bedre rekkevidde enn Philips'en og Philips'en vi har ikke har oppladbar barneenhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå