SnowDOG_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Vel min far vill kjøpe proskjetor og han så en på spaceworld som er en Infocus Screenplay 4800 DLP. Drev da å skjekket på nettet for å se om eg fant den samme billigere men kom over Infocus Projektor X1 og som koster omtremt det samme. Er det noen som har peiling på prosjektorer og/eller som vil anbefale meg ett annet sted der eg kan spørre? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Nice. Thanks Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Infocus 4800 og X1 er den samme projektoren. Eneste forskjellen er originaloppsettet, men dette kan du endre selv. X1 får du til rundt 9000kr. Kjøpte min for 9300 inkludert frakt fra it24.no Mottok den 3 dager etter bestilling. Kjempebra! Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Holder med om at X1 er en god prosjektor til den prisen. Har hatt min noen måneder nå, og er godt fornøyd. Har enda ikke sett noe til den mye omtalte "regnbueeffekten". Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Enda et kjapt svar Prøv f.eks "Starfield"-skjermbeskytteren i Windows. Da bør du se regnbuer, ellers er du veldig heldig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 WTF? Vel vi kjøpte denne prosjektoren allerede før årskiftet. X1 altså. Veldig fornøyd og eg kan se regnbue effekten men bare hvis eg ser fram og tilbake fort på hvite/lyse ting som tekst. Ellers så legger eg ikke merke til den i det hele tatt. Har vel ikke brukt mindre en 150timer på den. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Fortsetter med raske svar her. Har nå hatt min Infocus X1 siden mars og har enda ikke sett noe som helst til regnbue-effekten. Har prøv og prøvd, men får det ikke til. Regner med at grunnen er at jeg er fargesvak og har vansker for å skille to veldig like farger fra hverandre, f.eks blågrønn og grønnblå. Lenge leve genfeil! Meget fornøyd med projektoren til prisen, men gleder meg allikevel til neste oppgradering om et par år. Sånn er det jo alltid. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har nå hatt min Infocus X1 siden mars og har enda ikke sett noe som helst til regnbue-effekten. Har prøv og prøvd, men får det ikke til. Lucky bastard! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå