schoolgirl Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Heisann! Jeg har tenkt å ta opp fysikk 2 for å forbedre karakteren min og spørsmålet er om jeg kan velge om å ta skriftlig eller/og muntlig. Eller må jeg ta opp begge? Har hørt at man kan velge enten skriftlig eller muntlig karakter. Noen jeg har møtt har f.eks. fått 6 i muntlig kjemi som privatist men dårlig i skriftlig, så personen tok opp igjen kun skriftlig som privatist. Gjelder det samme for fysikk 2 ?? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Moderatormelding Trådtittel er endret til noe mer beskrivende, i henhold til retningslinjene punkt 2. Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Eksamens karakteren erstatter alle de tidligere karakterene om den er bedre enn snittet til de tidligere. 99% sikker på at fysikk 2 er muntlig eksamen. Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Hvis du tar fysikk 2 som privatist må du gjennom én skriftlig eksamen og én muntlig-praktisk eksamen. Det vil si to eksamener med to forskjellige karakterer. Hvis du eksempelvis får et dårlig resultat på en av delene, kan du velge å kun ta opp den delen der du fikk dårlig. Endret 21. desember 2016 av Manager Lenke til kommentar
schoolgirl Skrevet 24. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Hvis du tar fysikk 2 som privatist må du gjennom én skriftlig eksamen og én muntlig-praktisk eksamen. Det vil si to eksamener med to forskjellige karakterer. Hvis du eksempelvis får et dårlig resultat på en av delene, kan du velge å kun ta opp den delen der du fikk dårlig. Takk for svar! :-) Endret 24. desember 2016 av schoolgirl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå