RIP Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 dette kommer til å bli gøy å følge med på det virker som du allerede har kjøpt celicaen, og hvis, er den i god stand og er det gjort noe med den? (bilder?) men skal du gjøre den om til en fast and the furious bil? eller skal du bare ha en fet bil som er styla med "smak" hehe, pass på at du ikke blir for inspirert av guttene og jentene i GiS da ;P Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Bilen er ikke kjøpt ennå, skulle egentlig fortsette med Honda maskiner, men så fant jeg Celica'n og bestemte meg for at denne bilen måtte jeg ha! Interiøret i bilen er rimlig lekkert syntes jeg, deilige seter, klima, 6 trinnskasse, god og oversiktlig! Det aller første som blir gjort er støy isolering bak og hvite instrumentskiver samt å bytte ut alle lysdiodene med blått lys! (Bak de hvite sportskivene, kjørecomputer og klimaanlegg!) Driver å sparer opp differansen mellom honda'n jeg hadde tenkt å kjøpe og celica'n nå! (Orker ikke stresse med kjøp nå, betal senere!) Så fort jeg eier bilen så skal jeg sette igang, kjenner jeg meg selv så går absolutt alt jeg har av penger med til bilen som vanlig, men f.eks oppgraderinger som Turbo og bremser vil ta tid, koster omtrent 2/5 av bilens kjøpspris. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 BenSin: kan du ikke innse at slaget er tapt? Det er da mulig å lage Bu turboer, eller twin turbo som du kaller det på en rekkemotor... Det finns jo mange supra'er med twin turbo! Dreadful forklarer jo fint hvordan twin turbo på rekkemotorer fungerer.... En turbo ved lave turtall og en ved høyte, enkelt og greit forklart.... Supra er V6. Twin-turbo er ei heller "en ved lavt turtall, en ved høyt". TWIN=Tvilling=to like. "Bi-turbo" som Audi kaller det, er også TO LIKE TURBOLADERE, i en V6. Hold kjeft hvis du ikke aner hva du prater om fra nå av. Supra twin turbo har en rekke sekser på 3 liter med 2 turboer en topp Denne er grom! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvordan går det med bilen Dreadful? Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Installert: Rotora 320 mm Big Brake kit Tanabe Coil overs m Høyde og hardhets just. Turbo Timer. Start Button. Ligger å venter på installering i stua: Turbo (Custom) Intercooler Samtlig piping Oljekjøler fuel Rail fuel pump dyser 550 cc Clutsj Flywheel A stolpe gaudge holder m 3 inset's Greddy E manage ++ noen småtting Prosjektet er nå ute av mine hender, siden jeg ble student måtte jeg prakke dette prakt prosjektet over på min beste venn. Har masse bilder, og skal oppdatere senere. Btw: Måkevinge dører ut.... Endret 27. mars 2005 av dreadful Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 tillat meg å dåne .. (styling!! ahhhhh ....) også kjøper du ikke en T-sport (GT-S) engang ..dåne! VVTi blokka tåler mer juling, og er derfor bedre å turbo konvertere en VVTLi. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Prosjektet er nå ute av mine hender, siden jeg ble student måtte jeg prakke dette prakt prosjektet over på min beste venn. Har masse bilder, og skal oppdatere senere. Du er student og holder på med dette prosjektet..? Driter du penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå