tob.ph Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2016 Hei igjen! Kommer med liten update.Er nå hos mor og skriver ferdig påkravsbrevet som skal bli sendt i morgen m/ dokumentasjon. Kreditorer skal også kontaktes for å forklare situasjonen per dags dato... Økokrim er også tipset.Lurte på en siste ting.. Har en leilighet hvor min mor står som medlånetaker, men det er jeg som betaler 100% ned på boliglånet. Vil denne leiligheten ryke med ved evt. konkurs? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Hvem står som eier? Lenke til kommentar
tob.ph Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2016 Det er jeg som står som eier. Eneste grunnen til at min mor er medlånetaker var for å få innvilget boliglånet. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Kreditorene kan påstå at din mor er reell medeier, hvis hun har bidratt til anskaffelsen. Det må mer til enn bare å være medlåntaker, hun må ha bidratt med avdrag eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå