Star Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Nettopp fått meg et flunkende nytt fireblade kort... men hjelp.... når jeg prøver og klokke korte en liten smule med rivatuner, både opp og ned, blir det sånne herlige flimmer saker og uleselig skjerm. Grr... restarter, så fungerer det greit en stund, så kommer det, eller så låser skjermen seg. Ingenting fungerer.... Det så ut til og fungere greit med full klokking med Sapphire driverene, men jeg savner litt mer, har noen et program som fungerer bedre? Eller har jeg et varmeproblem? 21c inside.. ( støymatter ) EDIT: Installerte Nye catalyst 3.9 drivere ( standard var 3.6 ) Nå finner riva tuneren ut at det er PRO versjonen... Ligger nå på 398 core og 297 memory uten at det flimrer... Allikevel.. noen som vet? Endret 30. november 2003 av Star Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hørte ut som det var en feil på det... Men sider alt fungerer nå så er de sikkert bra! Ta en ekstra kjøler og sett rett på kortet, så kan du klokke enda lenger Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 det fungerer fint 397/298... er dette normal hastighet eller hva? blir flimmer med en gang det klokkes mer.. hadde tenkt og skifte kjølepasta mellom gpu og vifte.. god idè? Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Mitt c3d 9600 pro kjøre orginalt på 400/300 har klokket d til 470/340 har arc silv 3 på gpu'n. AGP volten på 1.6 Endret 1. desember 2003 av Espen_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå