akelbo Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Lanseres på iOS og Android i januar.De seks første Mega Man-spillene kommer til mobil Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Nå er det på tide Google og apple komme med offisielle kontrollere til Android og ios telefoner og nettbrett. Endret 20. desember 2016 av LoveAmiga Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 For android hvor du har en ordinær usb, kjøper du bare et adapter fra mikro usb til usb (hunn) og plugger i en xbox kontroller etc. Dette har jeg brukt på min nvidia shield k1 lenge. For apple derimot som ikke klarer å bruke standarder så må det nok en egen adapter til der, men hvorvidt en kontroller støttes uten drivere er noe annet. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 For android hvor du har en ordinær usb, kjøper du bare et adapter fra mikro usb til usb (hunn) og plugger i en xbox kontroller etc. Dette har jeg brukt på min nvidia shield k1 lenge. For apple derimot som ikke klarer å bruke standarder så må det nok en egen adapter til der, men hvorvidt en kontroller støttes uten drivere er noe annet. Du har eks SteelSeries Nimbus som fungerer med iOS og AppleTv4 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Oi, den var passe stygg. Håper den ligger bedre i handa enn utseende Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) For android hvor du har en ordinær usb, kjøper du bare et adapter fra mikro usb til usb (hunn) og plugger i en xbox kontroller etc. Dette har jeg brukt på min nvidia shield k1 lenge. For apple derimot som ikke klarer å bruke standarder så må det nok en egen adapter til der, men hvorvidt en kontroller støttes uten drivere er noe annet. Jo, men hjelper vel lite hvis spillene kun støtter touch. Endret 20. desember 2016 av LoveAmiga Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Mange spill som har fått støtte for kontroller i senere oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå