jnzy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har ingen planer om å overklokke prossessoren, det eneste kravet jeg har er at den skal være stille! Jeg vil ikke høre den..., da snakker jeg om lydnivå som er på rundt 10-15 dB. Finnes det? Hvilken kjøler er den "stilleste" på markedet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bruker en Igloo Silent Breeze selv, 19 dBA... kan også brukes til moderat OC... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Om en klokker en barton 2500, til 3200...må en da ha vannkjøling eller går dette bra også med luft? I tillegg, om dette går bra bare med luft, vil det høres ut som et jetfly, eller går det an å sove med? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Med Volcano 11 kan du kjøre vifta på 19dB, 1900RPM eller noe i den dur og allikevel ha den klokket til 3200+ (Gjelder iallefall for min, finnes bartoner som ikke klarer 3200+ engang. Men tipper på at det er et veldig fåtall) Så spørs det da bare på hva annet du har av kjøling. Har du 4 kabinettvifter i tillegg pluss 2 PSU, chipset og skjermkort ligger sikkert det totale støynivået på 30dB+ Endret 6. desember 2003 av Blib Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hva med en Whisperrock som var nylig til salgs på julekalenderen til amraam.no (ja, jeg vet...ikke handl der..) men hva med den vifta? Kan den funke til klokking opp mot 3200 uten at det skal forstyrre søvnen? (Nå ser vi vekk fra kabinettvifter....la oss si at dette er optimalt...Det spørsmålet kan heller komme senere ) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tja, før jeg begynte å klokke brukte jeg denne. Skal visstnok holde opp til 3200. Og den gav ikke et kvekk i fra seg. Kjølte bra gjorde den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå