Enrich77 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Nå er jeg blitt 39 år. Det finnes selvsagt ingen aldersgrense, men er det for gammelt til å lage musikk på brukbart nivå? Jeg har latt meg inspirere av Kygo selv om jeg ikke skal lage musikk som ligner på hans. Jeg har 20 års erfaring med å lytte på ulike typer EDM. Hovedsaklig trance, ambient, IDM. Jeg kjenner brukbart til emnet men jeg har selvsagt alt å lære. Jeg ønsker å lære meg alt fra bunnen på FL studio uten tutorials. Er det mulig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Å lære seg programmet er ikke så vanskelig nei, så det er bare å prøve seg frem. Men det krever erfaring for å lage god musikk, og man kan ofte lære seg noen teknikker fra diverse tutorials. Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Takk for svar. Har ikke kjøpt programmet. Forstår det slik at man kan bruke programmet på samme måte bortsett fra at man ikke får recorded sine produkjsoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå