Ayyyyyyyyyyyyyyyy Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Hei, beklager om dette er feil sted å poste tråden.. Jeg er på utkikk etter et nytt headset. Har alltid pleid å bruke de greiene som kommer med iphone, men er nå på utkikk etter et headset av bedre kvalitet. Har hittil tenkt å kjøpe bose quietcomfort 35. Er dette et bra headset, noen som har det? Evt. noen andre headset som anbefales? Har lyst å ha et trådløst et, men det er likevel ikke et must... Har tinnitus om det har noe å si,tviler sterkt da.. takk for svar!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Vil anbefale P7 sammen med dragonfly dac.evt så kan dt770 være et bra valg som koster mindre. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Hei, beklager om dette er feil sted å poste tråden.. Jeg er på utkikk etter et nytt headset. Har alltid pleid å bruke de greiene som kommer med iphone, men er nå på utkikk etter et headset av bedre kvalitet. Har hittil tenkt å kjøpe bose quietcomfort 35. Er dette et bra headset, noen som har det? Evt. noen andre headset som anbefales? Har lyst å ha et trådløst et, men det er likevel ikke et must... Har tinnitus om det har noe å si,tviler sterkt da.. takk for svar!! Det er vanskelig å svare på om øresusen vil ha betydning. Tinnitus er en diagnose som spenner fra de som mer eller mindre blir invalidisert til de som ikke har særlige plager i hverdagen. Behandlingen de som er kraftigst rammet er ofte mye og høy lyd. Ved stillhet kan øresusen bli mer framtredende og plagsom. I tillegg kan lydbildet i en gitt øretelefon ha en klang som medfører at du blir mer sliten og plaget dersom du bruker de over litt tid. Det er en annen tråd her hvor TS også har tinnitus. Anbefaler å lese litt i den. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1750628&page=1 Uansett hva du velger å satse på så kan dine plager medføre at er mer sårbar denne andre for valg av hodesett, slik at jeg uansett hadde kjøpt en plass hvor du har mulighet for å teste litt over tid og heller returnere dersom det ikke passer deg. Dersom Bose er det du har mest lyst på er det helt sikkert en fin plass å starte, dersom det ikke passer deg vet du hvorfor og da er det lettere og eventuelt lede deg i "riktig" retning utfra dine behov. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Spørsmålet er om du er ute etter lydkvalitet, eller enklest mulig(trådløst) for penga. Til prisen av et par QC35 får du feks Dt770 pro 80+Creative Soundblaster X-fi HD(lydkort) til ca 2500kr. Den komboen har ekstremt mye bedre lyd enn QC35, men er ikke trådløs eller har aktiv støydemping(sistnevnte synes ikke jeg er noe problem, da dt770 har veldig bra passiv demping). Hvis du er ute etter best lyd, så går du på ville veier med å kjøpe QC35. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå