Gå til innhold

SE z600?

muffins

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det noe å si hva andre synes om den her da?

For the record: utseendemessing jeg ville heller hatt z600 enn hvilken som helst nokia eller siemens. (sl55 er unntaket som bekrefter regelen)

Men hvorfor bry seg om hva jeg eller noen andre mener om den? Du klarer ikke forandre meningen min og ser ikke helt hva det har av betydning.

Lenke til kommentar

flotte specs. men de har bommet totalt på utseende...

Enig med Remerser om hvordan smak har du? Den mobben er jo stor som et fjell når du åpner den.. de kunne godt ha brukt et par kalorier til å kutte litt av flippsiden med skjermen. kunne kuttet litt i kantene så den hadde blitt litt mindre... den ser ut som en big mac meny ;)

Endret av Cowbliss
Lenke til kommentar
så ganske stilig ut :D

:whistle: vil ikke vite hvilken bil du kjører eller hvordan dama di ser ut hvis du synes at z600 er stilig....

Det var Z600 jeg snakket hvis du fortsatt er i tvil :devil:

uansett så er det ikke min tlf, jeg er godt fornøyd med t610`en min

Lenke til kommentar

Det var da en voldsom diskusjon :thumbs:

Har nå brukt telefonen z600 i fem dager, og må si jeg er veldig fornøyd.

Kan til en vis grad si med enig i kritikken på designet dersom en kun ser telefonen fra siden :p MEN - den er da ikke designet for å liggepå håndflaten din slik at du kan trykke den opp i ansiktet til naboen - Kun for å gjøre inntrykk :devil:

SE z600 fungerer "perfekt" for meg. Krystallklar lyd, BlueTooth for bærbar PC og aTriBand for dekning "over allt"

Displayet er OK, og tastaturet fungerer utmerket....

Samsung e7000 er virkelig en nydelig designet telefon, men så lenge den ikke har BT blir den for meg mer som en smykke/pyntegjennstand :D

BraGeorg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...