remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) så ganske stilig ut vil ikke vite hvilken bil du kjører eller hvordan dama di ser ut hvis du synes at z600 er stilig.... Endret 2. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Sammenligner du damer med mobiler Remerser? Det er ganske sært heh Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) nei, men tenker på smaken hans... gud vet hva han synes er pent hvis han liker z600 (mao. jeg spyr nesten av størrelsen, designet og de flotte eksklusive plastikk dekslene) Endret 2. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
gnomen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 den er absolutt ikke kul har hatt den den ser liten ut på utsiden når du opner den ÆSJ. da virker den stor men den er ganske bra egentilg! kommer ann på hvilken telefon du vil ha da lykke til Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har det noe å si hva andre synes om den her da? For the record: utseendemessing jeg ville heller hatt z600 enn hvilken som helst nokia eller siemens. (sl55 er unntaket som bekrefter regelen) Men hvorfor bry seg om hva jeg eller noen andre mener om den? Du klarer ikke forandre meningen min og ser ikke helt hva det har av betydning. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 har vel lov å si min mening? jeg kan ikke fordra den helt enkelt Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Klart man kan si isn egen mening, men er det noen vits å krangle om det? edit: en voldsom gramatikk Endret 2. desember 2003 av B0hemen Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) flotte specs. men de har bommet totalt på utseende... Enig med Remerser om hvordan smak har du? Den mobben er jo stor som et fjell når du åpner den.. de kunne godt ha brukt et par kalorier til å kutte litt av flippsiden med skjermen. kunne kuttet litt i kantene så den hadde blitt litt mindre... den ser ut som en big mac meny Endret 2. desember 2003 av Cowbliss Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) edit: en voldsom gramatikk hva mente du med det? edit: ligner på en sandwich Endret 2. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 så ganske stilig ut vil ikke vite hvilken bil du kjører eller hvordan dama di ser ut hvis du synes at z600 er stilig.... Det var Z600 jeg snakket hvis du fortsatt er i tvil uansett så er det ikke min tlf, jeg er godt fornøyd med t610`en min Lenke til kommentar
brageo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det var da en voldsom diskusjon Har nå brukt telefonen z600 i fem dager, og må si jeg er veldig fornøyd. Kan til en vis grad si med enig i kritikken på designet dersom en kun ser telefonen fra siden MEN - den er da ikke designet for å liggepå håndflaten din slik at du kan trykke den opp i ansiktet til naboen - Kun for å gjøre inntrykk SE z600 fungerer "perfekt" for meg. Krystallklar lyd, BlueTooth for bærbar PC og aTriBand for dekning "over allt" Displayet er OK, og tastaturet fungerer utmerket.... Samsung e7000 er virkelig en nydelig designet telefon, men så lenge den ikke har BT blir den for meg mer som en smykke/pyntegjennstand BraGeorg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det var Z600 jeg snakket hvis du fortsatt er i tvil uansett så er det ikke min tlf, jeg er godt fornøyd med t610`en min eh? seff snakket jeg om Z600!!! den er stor og stygg, ferdig med det... men ellers er den d samme som t610; en god telefon men med alt for lite minne... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kameraten min fikk z600 i dag og jeg ble overasket... Den var faktisk ikke SÅ stygg, men den var jo litt lubben og hadde litt "kjedelig" meny, men ellers syns jeg ikke at den var så ille... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ikke ta meg feil: z600 og t610 er jo ganske like... de er knall telefoner men liker ikke at de har så lite minne... og z600; den er fryktelig stor og klumpete... og finishen... trenger ikke å si noe litt off-topic: men hvor kom denne mobilen ut? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) I og med at den slutter på xx6 tror jeg den ble sluppet i statene. xx2 skal ihvertfall være asia, men jeg husker ikke helt sikkert... Endret 4. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå