Gå til innhold

SE z600?

muffins

Anbefalte innlegg

Har ikke sagt noen ting om mikroskop... bare forstørelses glass og det er det STOR forskjell på faktisk... Hadde det finnes en sånn skjerm hadde jeg nok hatt den ja!  Skjermen på g7100 er faktisk breiere enn høy og er da i prinsippet "widescreen" 

Du er vel en av de som får alt av pappa du da?

Jeg har faktisk ALDRI fått en mobil av pappa! Den er hans verste fiende! Jeg kjøpte min første mobil da jeg var 10.

Mange kjøper z600 fordi det er SE, og de er kjent for bra kvalitet, men mobilen blir ikke penere av den grunn!

Og hvor mange av de som kjøper den tror du har peiling på mobil?? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange kjøper z600 fordi det er SE, og de er kjent for bra kvalitet, men mobilen blir ikke penere av den grunn!

Og hvor mange av de som kjøper den tror du har peiling på mobil?? 

Jeg vil overhode ikke ha den telefonen fordi det er SE, men jeg kunne tenkt meg noe annet enn Nokia. Jeg så den på nettet og synes den var ganske fin. Innholdsmessig så er det mye av det samme som det er på SE T610 som går for å være en av de beste telefonene på markedet for tiden + at den har en MYE bedre skjerm. Den har i hvert fall alt en jente på 17 år kunne tenke seg. :D

Lenke til kommentar

Og hvor mange av de som kjøper den tror du har peiling på mobil?? 

Jeg vil overhode ikke ha den telefonen fordi det er SE, men jeg kunne tenkt meg noe annet enn Nokia. Jeg så den på nettet og synes den var ganske fin. Innholdsmessig så er det mye av det samme som det er på SE T610 som går for å være en av de beste telefonene på markedet for tiden + at den har en MYE bedre skjerm. Den har i hvert fall alt en jente på 17 år kunne tenke seg. :D

Jeg hadde også nokia, men ville prøve noe annet igjen og jeg syns LG var en fin telefon... Har ikke sansen for sånne telefoner alle "bare må ha"...

Men det er smak og behag... ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde også nokia, men ville prøve noe annet igjen og jeg syns LG var en fin telefon...  Men det er smak og behag... 

Jeg er egentlig ikke det jeg heller, men da jeg lette på nett etter en mobil jeg kunne tenke meg og fant den, var jeg ikke klar over at den var så etterspurt som den tydeligvis er. Jeg har ille lyst på denne telefonen og gleder meg til den blir min! :D Og det er flott at du er fornøyd med din. ;)

Lenke til kommentar
Den lille skjermen på z600 holder forsåvidt til sitt formål, men ikke noe særlig mer, ville mye heller hatt en front skjerm alla 7100 eller e700, men z600 sin lille skjerm er vell bedre enn ingen skjerm?

Den holder nok egentli ikke til sitt formål engang...

Hadde det ikke vært mye lurere å droppa den og satt ned prisen ett par hundre kroner da? :roll:

Lenke til kommentar
Jeg hadde også nokia, men ville prøve noe annet igjen og jeg syns LG var en fin telefon...  Men det er smak og behag... 

Jeg er egentlig ikke det jeg heller, men da jeg lette på nett etter en mobil jeg kunne tenke meg og fant den, var jeg ikke klar over at den var så etterspurt som den tydeligvis er. Jeg har ille lyst på denne telefonen og gleder meg til den blir min! :D Og det er flott at du er fornøyd med din. ;)

Endelig enige! :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg har bestillt en ja...Tror ikke jeg blir skuffet.

Hvor er det du har bestilt den da?

Jeg bestillte den fra komplett.no Står at de får den inn 5.12 men tviler på det.Men bare jeg får den før jul er jeg fornøyd.

Har en kamerat som ble lovt å få telefonen i midten av november og siden da har siba sagt at "den kommer inn om 2 dager" hver gang han har spurt...

Tviler egentlig på at den kommer med det første ja... :(

Lenke til kommentar
Tviler egentlig på at den kommer med det første ja... 

Den er hadde jeg ikke trodd skulle komme fra deg. :p

Nei, tror ikke den kommer med det første jeg heller. Har hørt alt fra i slutten av november til slutten av januar. Det er egentlig litt synd. Hadde planer om å få den i julegave. :blush: Vet den har kommet på det svenske markedet. Dårlig at den ikke har kommet hit enda da. :no:

Lenke til kommentar
Tviler egentlig på at den kommer med det første ja... 

Den er hadde jeg ikke trodd skulle komme fra deg. :p

Nei, tror ikke den kommer med det første jeg heller. Har hørt alt fra i slutten av november til slutten av januar. Det er egentlig litt synd. Hadde planer om å få den i julegave. :blush: Vet den har kommet på det svenske markedet. Dårlig at den ikke har kommet hit enda da. :no:

Hehe... planlagt å få den i julegave ja... ;)

Inrømmer at jeg ikke er storfan av z600 men håper den kommer snart så blir det ikke mere mas om det! :p

Hvertfall: Lykke til med kjøpet alle som skal ha den! :yes:

Lenke til kommentar
Har en kamerat som ble lovt å få telefonen i midten av november og siden da har siba sagt at "den kommer inn om 2 dager" hver gang han har spurt...

Tviler egentlig på at den kommer med det første ja... :(

Bestilte T610 fra Sibia i vår. De holdt på med samem tullet da. Sa de skulle sende den når de skulle få inn nye telefoner uken etter, men ukene gikk.

Til slutt fikk komplett den og da avbestilte jeg fra Siba, men da fikk jeg ikke noe svar. Par dager etter jeg fikk T610 fra komplett så fikk jeg en fra Siba også. De hadde helt oversett avbestillingen.

(kan jo legge til at jeg fikk solgt den 2. telefonen for mer i norge enn jeg kjøpte den for i sverige, så det gikk bra)

Lenke til kommentar

For dere som syter om liten/dårlig skjerm å sånn.. slapp av folkens, jeg er nær å finne opp en mobil med innebygd prosjektor. Den blir tilleggsutstyr til z600 :p ..

Men ærlig talt dere, jeg synes folk skal la være å dømme før telefonen havner i butikkene. De fleste burde være klar over at bilder kan være veldig misvisende.

og til slutt

"beauty is in the eye of the beholder"..

Ser ikke vitsen i at det skal krangles om hverandres meninger angående utseende. Det er tross alt lov å ha egne meninger :yes:

Mh

Raymond Pettersen

Lenke til kommentar

Jeg har sett z600 i virkeligheten... designmessig så er den helt ok... selv om jeg fortsatt syns at den kunne ha sett litt "penere" ut. Det jeg la merke til var at z600 er BETYDELIG større enn e700, da jeg så begge telefonene ligge ved siden av hverandre. Så for de som ikke syns størelsen på telefonen har så mye å si... så vil jeg anbefale z600. Jeg har selv anskaffet meg en e700 ved etter tid... og etter MIN mening, så er den telefonen den beste kamskjell telefonen per dags dato.

Lenke til kommentar
Med så liten skjerm som det er på z600 må du stappe den helt opp i øya for å se! Da er det like greit å åpne den opp da vettu! :yes:

Mye mer praktisk med en det er litt størelse på så du bare så vidt kan dra den opp av lomma... Veldig praktisk hvis du sitter på skolen og ikke har annen klokke...

Dobell tosk!

Si meg, har du i det hele tatt prøvd disse to mobil-telelfonene? Du glemmer en svært viktig ting. Som alle andre fargeskjermer som lyser selv, suger E700's ytreskjerm strøm. Dette innebærer at skjermen går over i strømspare-modus etter noen sekunder. Faktisk er ytreskjermen køl svart 99% av tiden, og du må enten åpne telefonen eller holde inn volumknappen på siden for at den skal vise batteri/signalstyrke/klokke og evt. tapte anrop eller melding venter.

Hadde det ikke vært for at 256 fargers OLED skjerm selger som hakka møkk til fjortis-generasjonen, hadde all fornuft sagt at Samsung burde valgt en passiv LCD-skjerm ala Z600. Selv eier jeg en E700 og synes ytreskjermen er et kjempeminus. Du verden så mye stiligere og funksjonell denne telefonen hadde vært med en skjerm på utsiden i stedet for en svart firkant.

Chigu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...