Normann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 har dere som sier att den er så forferdelig støgg sett den i virkeligheten? Nei, bare på bilder... men den ser jo ut som ett uvær på bilder hvertfall... Til du andre: Ja det er lov og dette er min mening. Til du tredje: De hadde nok en del større antenner på 80tallet enn det de har nå!! og dessuten var antennene da laget av plastik... Lenke til kommentar
muffins Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 joa, men på 80-tallet var jo også mobilene litt større da. hvis man sammenligner størrelsen og antenna, blir de nok i gjennomsnittlig like store. Lever jo snart i 2004, og teknologien har kommet såpass langt at de kunne kvitta seg med denne. Forresten så er menyen på z600 nesten helt nøyaktig den som er på T610, og den fikk terningkast 6. Men skjermen på z600 er en del bedre. Etter å ha lest testen av din telefon, er jeg ganske sikker på at z600 er en del bedre. SÅ det SÅH! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Etter å ha lest testen av din telefon, er jeg ganske sikker på at z600 er en del bedre. SÅ det SÅH! Enn hva?? Har forresten z600 fargeskjerm på den ytre skjermen?? For å være helt ærlig passer faktisk antennen til G7100 selv om den nok hadde vært finere uten! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er det et veldig stort pluss for deg hvis ytre skjermen har fargeskjerm, eller er det bare for å brife at telefonen din har det? Og skal den liksom være bedre enn andre telefoner fordi den nettopp har farge på ytre skjermen? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er det et veldig stort pluss for deg hvis ytre skjermen har fargeskjerm, eller er det bare for å brife at telefonen din har det? Og skal den liksom være bedre enn andre telefoner fordi den nettopp har farge på ytre skjermen? Det er ett STORT pluss for designet ja... Det eneste som kan forbedre designet på z600 er at man kan bytte deksel... Ellers mener JEG at det er en stor stygg klump... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvorfor skal det være så stort pluss da? Lenke til kommentar
g0b Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jeg ser det diskuteres om designet til z600 er fint eller ikke, da jeg så disse bildene http://www.samsunghandphones.com/ bestemte jeg meg for å gå for en annen telefon, e700. Bare sånn for å sammenligne liksom Men vi har jo forskjellig smak.. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvorfor skal det være så stort pluss da? Så kverulante vi var her da... Syns du ikke at det er stiligere med farger enn uten?? Du skulle vel gjerne hatt en 5110 da vel!? Jeg snakker om utseende her... Det blir som forskjell på sort-hvitt tv og farge tv... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvorfor skal det være så stort pluss da? Så kverulante vi var her da... Syns du ikke at det er stiligere med farger enn uten?? Du skulle vel gjerne hatt en 5110 da vel!? Jeg snakker om utseende her... Det blir som forskjell på sort-hvitt tv og farge tv... Tosk! Du kommer jo med ingenting som gir mening. Hvis de hadde lagd noe som hadde vært et stort pluss for designet så hadde de fjernet antennen. Det hadde vært et større pluss enn at den skal ha en liten mini skjerm med farger. Og som jeg sa, jeg syns ikke det er så stas med farger på ytreskjermen. Men det leste du vel ikke? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvorfor skal det være så stort pluss da? Så kverulante vi var her da... Syns du ikke at det er stiligere med farger enn uten?? Du skulle vel gjerne hatt en 5110 da vel!? Jeg snakker om utseende her... Det blir som forskjell på sort-hvitt tv og farge tv... Tosk! Du kommer jo med ingenting som gir mening. Hvis de hadde lagd noe som hadde vært et stort pluss for designet så hadde de fjernet antennen. Det hadde vært et større pluss enn at den skal ha en liten mini skjerm med farger. Og som jeg sa, jeg syns ikke det er så stas med farger på ytreskjermen. Men det leste du vel ikke? Jeg skreiv før at det hadde vært ett pluss om antenna hadde vært borte, men den kunne vært MYE styggere med feks en motorola antenne... Og hva er poenget med en ytre skjerm på z600 som er så liten at du må ha forstørelses glass for å se den? Tosk selv!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kanskje det hadde vært greit med en liten ytre skjerm for å se klokkeslett eller om det har kommet inn noen meldinger? Trenger ikke ha stor skjerm for det vettu. Du ser godt hva som står på den. Ikke alle som har dårlig syn. Lenke til kommentar
muffins Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Er det så veldig nødvendig med fargeskjerm på den ytre skjermen? Den er jo til å vise hvem som ringer, hvor mye dekning det er og hvor mye batteri det er igjen! Fins jo grenser for hvor mye dildal det skal være på en telefon også da. Jeg skjønner ikke hva som er så fantastisk med G7100, men skjønner jo tydeligvis at det er noen som synes det er veldig gjevt og ha den! Samsung E700 er ganske fin ja, men den er dyr. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er det så veldig nødvendig med fargeskjerm på den ytre skjermen? Den er jo til å vise hvem som ringer, hvor mye dekning det er og hvor mye batteri det er igjen! Fins jo grenser for hvor mye dildal det skal være på en telefon også da. Jeg skjønner ikke hva som er så fantastisk med G7100, men skjønner jo tydeligvis at det er noen som synes det er veldig gjevt og ha den!Samsung E700 er ganske fin ja, men den er dyr. Det er ikke godt nok for kjære normann. Han må helst ha en widescreen som ytreskjerm og 15 millioner farger for at han skal se hva som står der. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er det så veldig nødvendig med fargeskjerm på den ytre skjermen? Den er jo til å vise hvem som ringer, hvor mye dekning det er og hvor mye batteri det er igjen! Fins jo grenser for hvor mye dildal det skal være på en telefon også da. Jeg skjønner ikke hva som er så fantastisk med G7100, men skjønner jo tydeligvis at det er noen som synes det er veldig gjevt og ha den!Samsung E700 er ganske fin ja, men den er dyr. Det er ikke godt nok for kjære normann. Han må helst ha en widescreen som ytreskjerm og 15 millioner farger for at han skal se hva som står der. ... Og kunne se DVD-filmer i full kvalitet... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kanskje det hadde vært greit med en liten ytre skjerm for å se klokkeslett eller om det har kommet inn noen meldinger? Trenger ikke ha stor skjerm for det vettu. Du ser godt hva som står på den. Ikke alle som har dårlig syn. Med så liten skjerm som det er på z600 må du stappe den helt opp i øya for å se! Da er det like greit å åpne den opp da vettu! Mye mer praktisk med en det er litt størelse på så du bare så vidt kan dra den opp av lomma... Veldig praktisk hvis du sitter på skolen og ikke har annen klokke... Dobell tosk! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kanskje det hadde vært greit med en liten ytre skjerm for å se klokkeslett eller om det har kommet inn noen meldinger? Trenger ikke ha stor skjerm for det vettu. Du ser godt hva som står på den. Ikke alle som har dårlig syn. Med så liten skjerm som det er på z600 må du stappe den helt opp i øya for å se! Da er det like greit å åpne den opp da vettu! Mye mer praktisk med en det er litt størelse på så du bare så vidt kan dra den opp av lomma... Veldig praktisk hvis du sitter på skolen og ikke har annen klokke... Dobell tosk! Dobbel tosk? Du er 14 ja? Du har vel ikke prøvd Z600 ennå, eller hva? Har du hørt om stor skrift? Jeg nekter å tru at den har miniatyr skrift og at du må bruke mikroskop for å se hva som står der. Lenke til kommentar
muffins Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Vet du hva Normann? Tror du må ha et meget dårlig syn hvis du er nødt til å stappe den helt opp i øya for å se! Jeg vet det er fler enn meg som ønsker seg denne telefonen og gleder seg til den kommer ut i butikkene. Hvis den er så forbanna stygg, så er det jo litt rart at det er så mange som vil ha den? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kanskje det hadde vært greit med en liten ytre skjerm for å se klokkeslett eller om det har kommet inn noen meldinger? Trenger ikke ha stor skjerm for det vettu. Du ser godt hva som står på den. Ikke alle som har dårlig syn. Med så liten skjerm som det er på z600 må du stappe den helt opp i øya for å se! Da er det like greit å åpne den opp da vettu! Mye mer praktisk med en det er litt størelse på så du bare så vidt kan dra den opp av lomma... Veldig praktisk hvis du sitter på skolen og ikke har annen klokke... Dobell tosk! Dobbel tosk? Du er 14 ja? Du har vel ikke prøvd Z600 ennå, eller hva? Har du hørt om stor skrift? Jeg nekter å tru at den har miniatyr skrift og at du må bruke mikroskop for å se hva som står der. 15 faktisk! Har ikke sagt noen ting om mikroskop... bare forstørelses glass og det er det STOR forskjell på faktisk... Hadde det finnes en sånn skjerm hadde jeg nok hatt den ja! Skjermen på g7100 er faktisk breiere enn høy og er da i prinsippet "widescreen" E700 er også en knall telefon, men jeg kan ikke se hva som er så kult med z600... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Doh.. Tror du ikke jeg vet at det er forskjell på det? Makan... Fakta er at ytreskjermen til Z600 holder til det formålet den er lagd for. Det er å sjekke tid, hvor mye batteri det er igjen, om det har kommet nye mld eller om noen har ringt. Lenke til kommentar
muffins Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Har ikke sagt noen ting om mikroskop... bare forstørelses glass og det er det STOR forskjell på faktisk... Hadde det finnes en sånn skjerm hadde jeg nok hatt den ja! Skjermen på g7100 er faktisk breiere enn høy og er da i prinsippet "widescreen" Du er vel en av de som får alt av pappa du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå