Gå til innhold

SE z600?

muffins

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Fikk min på fredag :roll: Første telefonen som Klart Svar butikken i Ålesund fikk tilsendt - og den eneste så langt! Glad jeg noterte meg ned på reservasjonslisten for 3 mnd siden :thumbs:

Uansett betyr dette at telefonene er på vei ut til butikkene.......

BraGeo

Lenke til kommentar
det er vel sånn midt på treet.

samsung's s300 er en liten klapp telfon!

v200 er stor!

så vis z600 er på størrelse med s300 er dnen liten!

Det er den styggeste kamskjell telefonen jeg noen gang har sett!!!

Den er nok en av de største kamskjell telfonen av nyere dato du får tak i. :thumbdown:

Lenke til kommentar

"Det er den styggeste kamskjell telefonen jeg noen gang har sett!!!

Den er nok en av de største kamskjell telfonen av nyere dato du får tak i. "

Da har du ikke sett mange stygge telefoner i så fall. Synes den er ganske fin jeg i forhold til mange andre sånne telefoner man får tak i på markedet. Men så er det meg da. :D

Lenke til kommentar
Tror du det gjelder alle spaceworld butikkene i landet? Da er det jo kanskje en mulighet for at de har den her i Fr. Stad også da. :D

Da hadde jeg heller kjøpt Samsung E700 eller LG G7100... Mye bedre design og bedre telefoner!

En kompis av meg bestilte z600 for 2 månter siden og siba har lovt at han skal få den neste uke fem ganger nå, så jeg ville ikke vært for sikker på at den kommer over alt med engang...

Lenke til kommentar

Mulig at det er bedre telefoner, men synes ikke de ser noe spesielt bedre ut utseendemessig. I tilegg er de en del dyrere.

For meg er det heller ikke det viktigste å ha det aller beste, men en telefon jeg kan leve med. Uansett regner jeg med at den er bedre enn min gamle og håpløse N3410!

Lenke til kommentar
Mulig at det er bedre telefoner, men synes ikke de ser noe spesielt bedre ut utseendemessig. I tilegg er de en del dyrere.

For meg er det heller ikke det viktigste å ha det aller beste, men en telefon jeg kan leve med. Uansett regner jeg med at den er bedre enn min gamle og håpløse N3410!

Syns du z600 er en pen telefon er det no galt... :p Jeg fikk G7100 til 3200 og det er ikke så ille...

E700 og G7100 er MYE penere enn z600!! :)

Lenke til kommentar

Den går vel ikke under kategorien vakker, men den er da helt grei. I tilegg er jeg ganske ung, og synes fortsatt det er kult å drive å bytte deksel og greier. :p

Forresten har G7100 en antenne på størrelse med de som var på mobiltelefonene på 80- tallet. Ikke mye kledelig mener nå jeg. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...