tokki Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Finnes det noen som har "inside" informasjon om Web-shapper som har PRE uke 39 stepping på denne prosessoren inne ?? Har ikke godt nok hovedkort til å dra opp FSB, så det hadde vært glimrende å kunne sette MP opp til 12.5 ! Dersom det ikke er noen insidere her, har noen erfaringer med web-shapper som tar seg bryet til å sjekke steppinga for meg dersom jeg sender dem en hyggelig mail ? MVH TCJ Lenke til kommentar
ecco Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hehe. jeg fikk barton xp2500+ som skulle være låst. uke 41 elns. Men oops.. der fikk jeg stilt på mp gitt =)=) Lenke til kommentar
Dragev Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Du kan fortsatt stille på MP selvom den er låst, har ikke noe funksjon da men.. Endret 30. november 2003 av Dragev Lenke til kommentar
tokki Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Hva tror dere om denne batchen ? AQZFA 0340 Har ikke resterende nummeret ennå, skal prøve å få tak i det ! Men hva tror dere ? ER det en mulighet for at den kan være ulåst ?? Etter det jeg kan leser, så er det en mulighet ! Noen som har noen fornuftige inspill ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå