Kia Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Nå er jeg lei. Hver gang jeg bruker google kommer nettsidene opp på svensk og peker til svenske sider. Jeg har stilt språk med det hopper til svensk igjen. Har prøvd både Mozilla F og Chrome men begge gir meg svensk språk. Har innstallert nettlesere på nytt også. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Det gjelder en Windows PC? Språkinstillingen, det er her du har valgt den? Men så forandres det av seg selv? Kanskje du bør prøve en 'Reset browser settings'. Lenke til kommentar
Kia Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Det gjelder en Windows PC? Språkinstillingen, det er her du har valgt den? Men så forandres det av seg selv? Kanskje du bør prøve en 'Reset browser settings'. mac bærbar Lenke til kommentar
Kia Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Det gjelder en Windows PC? Språkinstillingen, det er her du har valgt den? Men så forandres det av seg selv? Kanskje du bør prøve en 'Reset browser settings'. Ja det er på lenka"her" jeg har prøvd å endre, men det virker ikke. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Det fungerer visstnok forskjellig for Mac og Windows. http://www.intelliot.com/2010/10/how-to-change-the-browser-interface-language-of-google-chrome-for-mac/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Svensk IP-adresse? Lenke til kommentar
Kia Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Svensk IP-adresse? kan jeg ha det? Lenke til kommentar
Kia Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Svensk IP-adresse? kan jeg ha det? Hvordan endrer jeg den? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Nei, du har norsk adresse. Du kan ikke endre det. PS: man pleier å bruke "Rediger" knappen istedet for å lage flere innlegg. Endret 19. desember 2016 av Hårek Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Nei, du har norsk adresse. Du kan ikke endre det. Min ISP overtok en del danske IP-adresser en gang. Det førte til en del språkvansker på nettleseren. Lenke til kommentar
Kia Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Det fungerer visstnok forskjellig for Mac og Windows. http://www.intelliot.com/2010/10/how-to-change-the-browser-interface-language-of-google-chrome-for-mac/ prøvde lenka, men det står kun Norsk(bokmål) som språk under systeminnstillinger. Lenke til kommentar
Kia Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Nei, du har norsk adresse. Du kan ikke endre det. PS: man pleier å bruke "Rediger" knappen istedet for å lage flere innlegg. må ha det med teskje, skjønner ikke? Lenke til kommentar
Kia Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Nei, du har norsk adresse. Du kan ikke endre det. Min ISP overtok en del danske IP-adresser en gang. Det førte til en del språkvansker på nettleseren. Brukte norsk IP adresse i utlandet , men det var på en annen maskin. Husker ikke hvordan jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Kia Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Nå har jeg fulgt alle gode forslag og endret både her og der. For øyeblikket funker det. Så tusen takk alle mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå