Zafar Iqbal Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg forsøker å lage en batch file som restarter en service som har sluttet og fungere. Men den ser ikke ut til å fungere? Jeg har prøvd følgende:net stop <your service> && net start <your service>Net start fungerer ikke??? Bruker windows 7På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Prøv: net stop "<your service>" net start "<your service>" && tror jeg ikke fungerer så bra i slike script. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Tror jeg også har prøvd den varianten. Men skal sjekke prøve på nytt. Takk Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Fungerte ikke med denne servicen:( Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Ikke nok rettigheter? Du må kjøre scriptet (batchfilen) med nok rettigheter (run as admin), eventuelt tilordne rettigheter eksplisitt for den enkelte service til brukeren som skal kunne restarte servicen. Kanskje der problemet ditt ligger? Google f. eks. windows 7 rights restart service needed privileges Så ser du at det er flere artikler på fremgangsmåte for dette. https://www.google.no/search?q=windows+7+rights+restart+service+needed+privileges&ie=&oe= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå