Daron Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har nettop montert inn vannkjølingsutstyr i pc'en.. Dette innkluderte en tank fra Ac.. type Aquatube.. dur som f... DA jeg rydda i sakene mine en stund etter fant jeg noen gamle deler fra et RC helikopter jeg engang hadde.. Det er en eksospotte til et Hirobe Tow Cobra .62 Size.. Såg litt nærmere på den.. hmmm består av en metallboks med to 10mm nippler, og plass til et plexilokk på toppen... ARG!!!! hadde passet supert inn.. liten er den ogsa.. Tror denne skal brukes i et senere prosjekt.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Så bra ut. Hvilket metal er den laget av? Pass på at du ikke blander metaler. kan gi "fine" bivirkninger. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Den så ikke veldig tett ut da.. Men litt silikon fikser den biffen.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Drøyt store bilder btw Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hmm hjelper den på å holde tempen litt nede kanskje ? bare en tanke siden den er lagd av metall Lenke til kommentar
Daron Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 aner ikke hva metall det er.. litt for tung til å være aliminium.. Og den er helt tett... det fulgte med gummipakninger til alle åpninger litt stive.. men ingenting som litt olje ikke fikser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå