FranzJosef Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Har lyst på SIM til nettbrettet for å kunne bruke av datapakken der. Men da ser jeg for meg at det kommer til å bli liggende å tute en masse SMS-er og mas om anrop på nettbrettet, er det mulig å få skrudd av disse på nettbrettet? Gjelder Android. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Bare snakk med operatøren din du, de kan skru det av for deg. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Telenor anbefalte noe som het datakort i stedet. Det var anbefalt for brukt til nettbrett o.l. Ok, men det kosta jo da 50 kr mnd. Skjønner ikke helt hvorfor det da liksom er bedre hvis man kan skru av sms og anrop på et tvilling som er billigere... Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Jeg har et sim-kort i mitt nettbrett det kun er data på fra Telenor, det fungerer helt ypperlig EDIT: Men nå er jo ikke et tvillingkort fra Telenor gratis det heller da ser ut til....... Data sim kan være billigere enn 50,- pr.mnd., det kommer an på hvilken type abonnement du har, Endret 19. desember 2016 av fotonisse Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 20. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2016 Ja, det er godt poeng. Tvilling er ikke gratis. Så veldig stor forskjell er det ikke. Men likevel, er det bare den forskjellen at et data-sim er ryddet klart til bruk uten sms og anrop? Det blir jo fortsatt ganske komisk å betale mer hver eneste måned hvis kundeservice enkelt kan deaktivere sms/anrop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå