thomasrh Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Hei. Jeg kjøpte meg en PC skjerm på Lefdal. Denne : http://www.lefdal.com/product/data/pc-skjerm/AOC24E2470SW/aoc-e2470swhe-23-6-led-skjerm I følge spesifikasjonen er dette en 23,6 tommers skjerm med skjermstørrelse da 59,90cm. Men når jeg nå har den her, så er den jo ikke bredere enn 55cm. Under spesifikasjonene på Lefdals hjemmeside står det først Størrelse (tommer): 23.6 Skjermstørrelse (cm): 59,90 Og så lenger ned på siden Bredde (cm): 55,14 Er dette normalt? Det er en stund siden jeg har kjøpt PC skjerm. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Skjermstørrelse måles diagonalt fra hjørne til hjørne. Lenke til kommentar
thomasrh Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Skjermstørrelse måles diagonalt fra hjørne til hjørne. D'oh. Takk! Måler man da selve bildetflaten eller helt ut til kanten? Da var faktisk denne skjermen så vidt mindre enn min forrige (trodde den var 22''). Oh well, bildet på denne nye er helt fantastisk. Blir nok å kjøpe en til. Ser veldig bra ut til prisen. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Du måler bildeflaten, ikke plastikken rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå