LearJet Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei Skal skaffe meg en ny rimlig bærbar pc til rundt 10-11000 kr. Har lest noen tester bla. på DinSide og Barbara , men mange av disse testene begynner å bli noe "gamle". Mange av modellbetegnelsene er vansklig å finne igjen iblant maskinene som selges nå. Vet ikke om de er tatt ut av salg eller det har kommet endrede utgaver med andre betegnelser. Uansett er det vansklig å skulle velge en bestemt maskin, håper derfor Dere kan hjelpe meg, har aldri hatt hell i spill så loddtrekkning er siste utvei. Maskinen må ha : Cd brenner Dvd rom Min 256 mb ram Ok skjermkort 30 Gb hd Helst 15" "skjerm" Trenger ikke en superlett maskin . Helst en som ikke bråker alt for mye. Dette er nok i overkant for prisklassen, men setter pris på alle forslag og råd. Mvh LearJet Lenke til kommentar
Madm Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 www.multicom.no er stedet for deg. De har maskiner rundt 10000 som er meget kraftige. For eksempel Green 732 med denne konfigurasjonen; P4 2,4ghz 256 ram(opp til 2 gig), 40 gig HD, 15" SXGA+ skjerm, mobility radeon 9000 64mb skjermkort og wlan til 10,495.00 inkl. mva. Maskinen klarer 7500 poeng på 3dmark 2001 SE. Er på utkikk etter laptop selv og har vert innom denne maskinen. Velger ikke denne siden jeg har planer om å bruke endel mer penger på laptop. Men til 10000 er denne omtrent uslåelig. Lenke til kommentar
LearJet Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Hei Tusen takk for hjelpen. Jeg er litt bekymret for støyen på Green 732, samtidig har jeg ett par dårlige erfaringer med Multicom . Dette er noen år siden, å kan vel ha forandret seg. Setter stor pris på alle innspill. Er det ingen som har maskiner på Elkjøp,Expert osv. å anbefale, hva med Dell sine? Vil gjerne tilegge at medfølgende os ikke er å forakte. Er 10-11000 kr for lite penger i forhold ti mine "krav"? Mvh LearJet Lenke til kommentar
Madm Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kan du gå opp i 13000 kr blir alt straks bedre, der finner man meget bra maskiner som for ex på www.cinet.com Smartbook serien er billig og meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå