Petter Lønningen Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Telltale har laget det første Batman-spillet man faktisk kan bli glad i.ANMELDELSE: Batman – The Telltale Series Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Ehm... Du vet at du kan slå av det meste av "hjelp" i spillet, som når du får beskjed om at en karakter vil huske noe? Sjekker virkelig ikke folk options før de spiller spill? 3 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Om man leter litt, så finner man mange gode spill blant mølet. Oceans Batman - The Movie ble jo veldig godt tatt imot i sin tid. Så man kan godt si at Batman har historien med seg. Lenke til kommentar
Erlink Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Hvis du legger fra deg kontrolleren i kampscenene, dør du. Det gjorde i alle fall jeg. Har også betydelig oftere enn hver tiende gang fått beskjed om at folk vil huske det jeg sier. Sånn jeg forstår det, er det som regel ett av alternativene som trigger noe sånt og vissheten om dette har nok underbevisst endret spillestilen min, ved at jeg ofte går for et litt mer ekstremt utsagn som styrker noens lojalitet eller støter dem fra meg. Personlig oppleves derfor dette som en sentral del av mekanismene i spillet som virkelig former hvordan man spiller. Et annet interessant skille er de gangene man får to valg og ingen tidsbegrensning på å ta det. Kontrasten til de vanlige 4 med "timer" gjør at du virkelig kjenner på at disse valgene er skjebnesvangre, selv om det ikke kommer noen gul skrift oppe i hjørnet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå