Gå til innhold

Amerikanske senatorer vil granske hacking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Z9JG1AH2

Håper det skjerper datasikkerhet. På tide med pasientsikkerthet i orden og personvern blir tatt vare, og at teknologi er kun ment som tillegg som f.eks. heis, kjøleskap, blu-ray spiller, automasjon i trykkeri, vaskemaskin, kalkulator, datastyrt vannkraftverk, personsøker, og lignende. Men ikke Internett og operativsystem. Hvis en sier at teknologi er trygg og pålitelig; da vil jeg alltid argumentere med pasientsikkerhet som gjør at etterretningen må kunne hacke for å vurdere. Men da sier dere at det åpner for hacker. Joda jeg vet men det finnes løsninger som gjør kriminelle hackere vanskelig å bryte seg inn. Hvis dere ser min forrige tråd om stor splid om hacking med bruker Z9JG1AH2 så skjønner dere at de som gadd ikke å sikre produktene kommer til å koste dem bjørnen før den er skutt. De skulle ha forsket i teknologi i 20-30 år så lage produktene som f.eks. MS-DOS så neste Windows 3.xx.

Hilsen Øyvind Hagen.

Lenke til kommentar

Clinton er litt av en konspirasjons teoretiker. Det finnes ingen bevis på at Russland står bak. Assange har nektet for at Russland, eller andre stater, står bak. Eksperter sier det ser ut som en intern lekkasje og ikke en hack. Men likevel står Clinton, CIA og Obama og sier at det var Putin som personlig organiserte angrepet. Dette mens FBI, som etterforsket det hele, sier det ikke finnes noen kobling til Russland.

Både Hr. og Fru. Clinton samt Podesta har også sagt at det er FBI sjef, Comey, sin feil at hun tapte. FBI som har vært ekstremt biased og snudd lover på hode og virkelig flyttet fjell for å redde Clinton blir nå kastet under bussen. Det blir litt som om David Toska skylder på politiet fordi han er i fengsel.

Clinton for jail!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...