Ekva Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har flyttet PC til et annet sted i huset. Etter det "skjelver" bilde på skjermen. Hvorfor det ? Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 prøv å avmagnetiser skjemen Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 prøv å avmagnetiser skjemen Du hadde ikke tenkt å forklare han hvordan han gjør det da? Lenke til kommentar
woid Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 flytt evt transformatorer lengre unna skjermen, og feks høytalere med integrert strømforsyning. strømforsyninger støyer magnetisk, og hvis de står for nærme skjermen, "rister" bilde pga påvirkning. Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 prøv å avmagnetiser skjemen Du hadde ikke tenkt å forklare han hvordan han gjør det da? Ikke du heller? (nei ikke jeg heller) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hehe... Kanskje ikke han viste åssen man gjorde det da vet du, TENK LITT! Du som sier det sånn, vet kanskje hvordan man gjør det, dermed kan du kanskje bruke 5 min. av ditt dyrebare liv til å hjelpe han? Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Heisann, 1. Dersom du har høytalere (eller andre tekniske duppedipper som kan virke inn på skjermen) stående inntil skjermen, så kan det gjøre at skjermen "skjelver" som du sier. 2. Du kan og prøve å avmagnetisere skjermen ved å gå inn på menyen til skjermen og trykke på "degauss" (husker ikke helt hva den heter) 3. Du kan kjøpe deg en LCD skjerm der dette ikke skjer... :-) dacourt Endret 30. november 2003 av dacourt Lenke til kommentar
Ekva Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Takker for mye gode tips problemet er nå løst ! Det var den tråløse telefonsentralen som stod ved siden av skjermen ! Ekva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå