AnonymDiskusjon Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Er helt rådvill nå. Hver gang etter jeg har sugd kjæresten får jeg munnsår. Hver. Eneste. Gang. Har skjønt at jeg må til legen med dette men er usikker på hva de kan gjøre? Han har ingen utbrudd nedentil, han er ren og har ikke sår, blemmer, prikker eller noe som helst. Han er veldig hygienisk og renslig. Har mild panikk nå og er redd for at jeg aldri kan gi han blow job uten at jeg får stygge munnsår rundt munnen. Anonymous poster hash: 97544...138 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hvor lenge har dere vært sammen? Når begynte dette å skje? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Hvor lenge har dere vært sammen? Når begynte dette å skje?9 måneder, avstandsforhold, sees 3-4 ganger i måneden. Vært slik siden dag 1.... Anonymous poster hash: 97544...138 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Det første dere burde gjøre er å få han til å ta en test, se om han har herpes eller noe lignende som du blir smittet av, men selv det høres ikke så sannsynlig ut. Hvordan suger du? Vet det høres rart ut men kan det hende at du lager munnsårene selv når du gir han en bj og at du ikke merker det før etterpå? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Dette er egentlig et helsespørsmål. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Sannsynligheten er liten, men du kan være allergisk mot sæden hans. Det er sjelden dette forekommer, men det er en mulighet. Anonymous poster hash: 7ad2d...a86 2 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Kan være annen kontakteksem. Du sier han er renslig – forsøk å ta en lappe-test (allergitest) mot den såpen han benytter. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Kan jo være noe annet munnen din kommer i kontakt med når dere er sammen? Jeg er enig med cuadro. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Han bruker samme såpe som meg, så tror nok ikke det er den jeg er allergisk mot. Er så nervøs. Har to store munnsår rundt munnen nå etter at vi var sammen mandag - torsdag sist uke. 80% av området rundt munnen er dekket av sår.... Det er jo så vondt og ikke minst sjenerende. Men hva f*en skal jeg gjøre om jeg er allergisk mot HAN? Skal få meg legetime.. Men bør han få seg en også selv om han ikke har noen utbrudd noen steder da? Anonymous poster hash: 97544...138 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Kanskje det er parfyme? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg har aldri hørt om herpes som oppfører seg slik, har mer tro på allergi. Hva skjer når dere har sex og han fullbyrder det? Anonymous poster hash: 02234...75e Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Hvis han ikke har utbrudd vil jeg fraråde herpestest, og det vil mest sannsynligvis legen også. Grunnen er at den testen veldig lett gir falsk positiv, så fravær av utbrudd anses tilstrekkelig for å utelukke det. Skulle han noen gang få utbrudd, så ta testen mens han har utbruddet. Kjør en standard STI-test begge to, og snakk med legen din spesielt om akkurat de plagene du opplever. Du sier munnsår rundt munnen - snakker vi utenfor, på leppene? Hørtes merksnodig ut… Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Be han sprute på ryggen/rumpa neste gang dere har sex, lett å se om du får noe utbrudd der. Anonymous poster hash: 02234...75e 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå