Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får munnsår hver gang jeg suger kjæresten

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Er helt rådvill nå. Hver gang etter jeg har sugd kjæresten får jeg munnsår. Hver. Eneste. Gang. 

Har skjønt at jeg må til legen med dette men er usikker på hva de kan gjøre? Han har ingen utbrudd nedentil, han er ren og har ikke sår, blemmer, prikker eller noe som helst. Han er veldig hygienisk og renslig. Har mild panikk nå og er redd for at jeg aldri kan gi han blow job uten at jeg får stygge munnsår rundt munnen. 

Anonymous poster hash: 97544...138
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han bruker samme såpe som meg, så tror nok ikke det er den jeg er allergisk mot. Er så nervøs. Har to store munnsår rundt munnen nå etter at vi var sammen mandag - torsdag sist uke. 80% av området rundt munnen er dekket av sår.... Det er jo så vondt og ikke minst sjenerende. Men hva f*en skal jeg gjøre om jeg er allergisk mot HAN? :( Skal få meg legetime.. Men bør han få seg en også selv om han ikke har noen utbrudd noen steder da?

Anonymous poster hash: 97544...138

Lenke til kommentar

Hvis han ikke har utbrudd vil jeg fraråde herpestest, og det vil mest sannsynligvis legen også. Grunnen er at den testen veldig lett gir falsk positiv, så fravær av utbrudd anses tilstrekkelig for å utelukke det. Skulle han noen gang få utbrudd, så ta testen mens han har utbruddet.

Kjør en standard STI-test begge to, og snakk med legen din spesielt om akkurat de plagene du opplever. Du sier munnsår rundt munnen - snakker vi utenfor, på leppene? Hørtes merksnodig ut…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...