Anonym2412 Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Endret 2. april 2018 av Anonym2412 Lenke til kommentar
Anonym2412 Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Takk på forhånd Lenke til kommentar
Tilde Emilie Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Jeg vet hvordan det er å være i mot røyking mormoren min har kols en dødelig sykdom, du må få han til å google kols og lese om det, det skal være en lang og smertefull død Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Du overreagerer veldig. 6 Lenke til kommentar
Tilde Emilie Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Kronisk_obstruktiv_lungesykdom Lenke til kommentar
Anonym2412 Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Du overreagerer veldig. Hvordan overreagerer jeg ? Han lar meg ikke røyke, (har ikke lyst heller) Men han er veldig klar over at jeg ikke skal fest-røyke så gjør han det selv.... Lenke til kommentar
Doge Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Blir det dårlig stemning når dere prater om dette? Lenke til kommentar
Tilde Emilie Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Du overreagerer veldig. Du vet ikke hvordan det er å ha noen i sleken som bare røyker og røyker og røyker bestemoren min røyker ca. En pakke røyk om dagen, du vet hun skal dø og jeg er kjempe gla i henne Lenke til kommentar
Anonym2412 Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) ør. Endret 2. april 2018 av Anonym2412 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Du har ingenting å si på at han røyker. Det eneste du kan gjøre er å informere han om at røyking øker risikoen for kreft, hjerneslag og hjerteinfarkt. Men til syvende og sist er det han selv som bestemmer. Så kan du heller bestemme om du ønsker å være ilag med en som røyker et par sigaretter en gang i blant. Faktisk er det ikke sikkert han trekker røyken skikkelig ned en gang om han "røyker for å være tøff", selv om han sikkert aldri vil innrømme det. Kanskje den tanken kan berolige deg litt. Når det er sagt har du nok litt for høye tanker om kjæresten din, og litt for lave tanker om hans kompiser. Kompisene hans "lokker" da ikke han til å røyke. Han kan fint si nei, men han gjør det fordi han har lyst. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Syns det blir feil å si at hun har ingenting å si på det. En fremmed person har ingenting de skulle ha sagt, men hun er ikke en fremmed, hun er dama hans og formodentlig hans fremtidige kone og mor til hans barn, selvfølgelig vil hun ikke at han skal røyke da hun vil ha ett langt og godt liv med han, hver sigarett du tar korter ned livet ditt.Syns det er meget hyklerisk at hun ikke får lov til å røyke, men så snur han i samme setning og tar seg en selv fordi han er med gutta. Det er ikke OK i seg selv. Hvorfor skal han få kreve noe hun ikke kan få kreve tilbake? Endret 19. desember 2016 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg ser ingen problemer med å ta noen røyk på fest. Høres jo ut som trådstarter er fornøyd med fyren, og da får man heller glede seg over de gode sidene enn å bekymre seg over de ubetydelige dårlige sidene. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Høres ut som denne kjæresten blir dratt litt i to retninger mens han prøver å gjøre alle til lags. Vær litt forsiktig her med hvor mye press du legger på han. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Vi har lett for å se på røyking som noe "skittent" i dag, og man vil jo helst at en selv og sine egne skal være "rene". Men det er da ikke spesielt "rent" å drikke seg dritings heller, ikke minst med tanke på helserisiko. Alkohol er også en kreftfremkallende gift. Det er klart at aller best er det å ikke røyke i det hele tatt, men det største problemet her er nok mellom dere. Den største faren han utsetter seg for er risikoen for å bli fastrøyker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå